اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

اتهام‌زنی آمریکا به ایران کودکانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: اتهام‌زنی آمریکا به ایران بسیار ابلهانه و کودکانه است و به این دلیل هیچ پایه و اساسی ندارد.

اتهام‌زنی آمریکا به ایران کودکانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: سناریوی جدید آمریکا برای انزوای ایران بسیار کودکانه است و چیزی جز نابخردی و نادانی طراحان را نشان نمی‌دهد.
وی اتهام اخیر آمریکا به کشورمان مبنی بر تلاش برای طراحی ترور سفیر عربستان در آن کشور را بخش دیگری از سناریوی ایران هراسی توسط استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی این ادعای غیر معقول را به شدت تکذیب می‌کند.
قاضی خاطر نشان کرد: این سناریو بسیار ابلهانه و کودکانه بوده و نشات گرفته از شیطنت همیشگی آمریکا و تلاش دارد ترس از ایران را در جامعه بین‌الملل ایجاد کند ولی ایران روابطش با همه کشورها بر اساس برادری و انسانیت است.
وی با اشاره به اهداف واقعی آمریکای جنایتکار از طرح و نسبت دادن این‌گونه مسائل به ایران اسلامی تصریح کرد: آنها می‌خواهند با این کار خود از انزوای روزافزون رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری کرده و فکر ملت‌های مسلمان و مخالف آن رژیم را در منطقه به سمت و سوی دیگری بکشانند.
قاضی دزفولی انحراف افکار عمومی داخل و خارج آمریکا از شکست‌های اقتصادی آن کشور را از دیگر اهداف طرح مسائلی نظیر ادعای دروغین و ساختگی تلاش ایران برای طراحی ترور سفیر عربستان دانست.
وی با اشاره به مشکلات آمریکا خاطر نشان کرد: آمریکا تلاش دارد تا با انحراف از مشکلات مالی و اقتصادی و جنبش جدید موسوم به وال استریت زمان بخرد و به این دلیل این توطئه جدید را ایجاد کرده است.
امام جمعه دزفول گفت: این ادعاها و تلاش‌های آمریکا برای حفظ اسرائیل غاصب در حالی صورت می‌گیرد که مردم آن کشور با مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادی مواجه می‌باشند و ناکارآمدی نظام سرمایه‌داری آن‌ها را زجر می‌دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: مردم آمریکا از دست سیاست‌های غلط موجود در این کشور به جان آمده‌اند.
‌وی خاطرنشان کرد: مردم آمریکا دیگر نمی‌خواهند تبعیض اقتصادی و اجتماعی را تحمل کنند و از سویی مخالف آن هستند که پول و دارایی ملی آن‌ها برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی و مسائلی نظیر اداره جنگ عراق صرف شود.
وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی نابینایان، به مسئولان شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد کرد که این روز در ایران اسلامی به روز روشندلان تغییر نام یابد.
‌حجت‌الاسلام قاضی دزفولی اظهار داشت: ما ملزم به رعایت کامل تمامی تصمیمات جهانی نظیر نام‌گذاری ایام نبوده و باید در این خصوص فرهنگ خود را مد نظر قرار دهیم.
‌وی نابینایان را بخشی مهم از جامعه دانست که در بسیاری از مشاغل همپای دیگر اقشار به تلاش برای اعتلای کشور به بهترین نحو ممکن می‌پردازند و لازم است که در راستای رفع مشکلات آنان تلاش و برنامه ریزی شود.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول