اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه اراک:

سناریوی ساختگی آمریکا برای خروج از بحران وال‌استریت است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه اراک گفت: آمریکا با طراحی سناریو جدید، به دنبال دامن زدن به پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی و همچنین انحراف افکار عمومی در ناتوانی کنترل جنبش وال‌استریت در کشورش است.

سناریوی ساختگی آمریکا برای خروج از بحران وال‌استریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه اتهام‌زنی آمریکایی‌ها علیه ایران تمام شدنی نیست، اظهار داشت: آمریکا با ادعای جدید خود مبنی بر دستگیری دو ایرانی به اتهام ترور سفیر عربستان در واشنگتن به دنبال این است که به اهداف خود در پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی دست یابد و از این راه نیز از بحران قیام وال‌استریت خارج شود.
وی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری و امپریالیستی آمریکا و صهیونیسم‌های این کشور که از غارتگری به وجود آمده با بحران وال‌استریت خشم مردم را برانگیخته و پا به عرصه نابودی گذاشته است و آمریکا برای خروج از این بحران دست به هر کاری از جمله طرح سناریو جدید علیه ایران زده است.
امام جمعه اراک بیان داشت: سرمایه‌داران آمریکا و صهیونیست‌های این کشور باید بدانند که خشم مردم و قیام وال‌استریت ناشی از بحران‌های شدید اقتصادی در این کشور است و مردم هوشیار آمریکا در برابر این نظام اقتصادی و امپریالیستی به پا خواسته‌اند و با این سیاه‌نمایی‌ها نمی‌توانند جلوی این قیام را بگیرند.
دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ایران کشوری است که همواره از حقوق مظلومان فلسطین و غزه دفاع کرده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یاری قحطی زدگان سومالی شتافته و در دفاع از مظلومان پیشگام بوده است حال باید از آمریکا پرسید دفاع از مظلومان جرم ایران است و باید چنین تهمت‌هایی را تحمل کند.
وی ادامه داد: آمریکا با این توطئه جدید خود قصد دارد حقوق مسلمانان را از بین ببرد و اسرائیل را از نابودی نجات دهد، این در حالی است که مسلمانان از حقوق خود نخواهند گذشت و اجازه نخواهند داد اسرائیل فلسطین را تجزیه کند.
امام جمعه اراک افزود: فلسطین تا قیامت متعلق به جهان اسلام است و قدرت اسرائیل در مقابل قدرت اسلام و قدرت مقاومت، قدرتی پوشالی است.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه اگر اسرائیل فکر می‌کند می‌تواند فلسطین را تجزیه کند تصور باطلی را در ذهن خود می‌پروراند، گفت: در سرزمین فلسطین برای اسرائیل غاصب گورها را آماده کرده‌اند و چیزی جز مرگ و نابودی در انتظار اسرائیلی‌های اشغالگر نیست.
امام جمعه اراک افزود: اسرائیل غاصب با همه تجهیزات ضد جاسوسی خود نتوانست یکی از سربازان اسیر خود را از حزب‌الله بگیرد و در نهایت مجبور به مبادله اسرای خود با فلسطین شد.
دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه منشا خیر و برکت برای جهان اسلام، کشور و کرمانشاه خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه همواره مردمی ولایت‌مدار و آماده انجام فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.
امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات مجلس که در پیش‌رو است، اظهار داشت: انتخابات خلق صحنه‌هایی ‌از مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور است که خون جدیدی را در رگ‌های ملت خواهد دمید.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه نمایندگان متعهد و کاردان با ورود به مجلس باید گام‌های محکمی در جهت اعتلاء، عزت و عظمت کشور بردارند، ادامه داد: مجریان انتخاباتی بی‌طرفی را راس کار خود قرار دهند تا انتخابات، سالم برگزار شود همچنین نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنان باید از شعارهای غیر واقعی بپرهیزند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول