اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

نظام سرمایه‌داری آمریکا به بن‌بست رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: همچنانکه نظام کمونیستی غرب با شکست روبه‌رو شد، امروز نیز نظام سرمایه‌داری آن به بن‌بست رسیده است.

نظام سرمایه‌داری آمریکا به بن‌بست رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت نظام، کشور و جهان اسلام وضعیت حساسی است و رهبری با جدیت نسبت به مسائل مطرح شده در جهان اسلام صحبت می‌کنند و باید سخنان ایشان را فرا گرفته و نسبت به آن ادای تکلیف کنیم.
وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد موج سوم اسلام‌گرایی افزود: موج نخست اسلام‌گرایی توسط امام خمینی (ره) در کشورهای خارجی رخ داد و موج دوم آن نیز به واسطه فروپاشی شوروی سابق که ادعای تسلط بر جهان را می‌کرد، انجام شد.
امام جمعه جهرم با بیان شکست نظام سرمایه‌داری غرب به سرکردگی آمریکا بیان داشت: همچنانکه نظام کمونیستی غرب با شکست روبه‌رو شد امروز نیز نظام سرمایه‌داری آن به بن‌بست رسیده است.
دژکام مسئولیت تاریخی ایرانیان در تحولات جهان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ما باید در افق 1404 ایران را به قله برسانیم.
این مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به کشوری آرمانی تلاش بسیاری باید کرد، گفت: تحقق آرمان‌ها و ایده‌ها نسبی است و مردم توقع دارند که مسئولانشان امانت‌دار بوده و وحدت و اتحاد در بین آنها حکمفرما باشد.
خطیب جمعه جهرم خدمت‌رسانی و تلاش را خواسته اصلی مردم از مسئولان دانست و تصریح کرد: اگر کار برای رضای خدا باشد در پیشگاه مقدسش گم نمی‌شود.
وی برخورد با خائنان و تحقق عدالت را از دیگر مباحث سخنان رهبری در جمع مردم کرمانشاه عنوان کرد و افزود: هر مسئولی که بخواهد مسیر خود را از انقلاب و نظام دور کند ما مردم او را حذف می‌کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول