اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

طرح ترور سفیر عربستان ادعایی واهی بیش نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: ادعای حضور ایرانی‌ها در مسئله ترور سفیر عربستان توطئه‌ای نخ‌نما و ادعایی واهی بیش نیست.

طرح ترور سفیر عربستان ادعایی واهی بیش نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید‌محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: انتقام از ایران به دلیل خرسندی از آزادی‌خواهی مردم آمریکا و انقلاب‌های کشورهای عربی اسلامی به عنوان یکی از اهداف دولت آمریکا برای طرح ادعای دخالت ایرانی‌ها در ترور سفیر عربستان در ایالات متحده آمریکاست.
وی با اشاره به جنبش‌های اخیر مردم آمریکا و راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز آنان بر خودجوش بودن این حرکت‌های مردمی تأکید کرد و افزود: انحراف افکار عمومی از وضعیت نابسامان آمریکا از دیگر دلایل طرح این توطئه پوسیده آمریکاست که تنها قصد تحت‌الشعاع قرار دادن مشکلات و اعتراضات ناشی از آن را دارد.
موسوی ادامه داد: اختلاف بین کشورهای اسلامی و تروریست اعلام کردن ایران اسلامی در حالی که کشور ما اساسا با ترور و تروریست مخالف بوده و در قاموس انقلاب ما این فعل حرام شرعی محسوب می‌شود از نمونه‌های دیگری برای اثبات یاوه‌گویی نظام‌ استکباری است.
موسوی در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی هرگز برادرکشی به راه نمی‌اندازد و همواره منادی وحدت است و به هیچ عنوان ترور را از طرف هیچ جریانی تأیید نکرده بلکه خود همواره قربانی این امر بوده‌ است.
وی ترور حدود 12 هزار حجاج ایرانی را نشان مظلومیت کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ترور را محکوم کرده و با تکیه بر آرمان‌های خود که همان سخنان وحیانی اسلام است مرتکب اعمال ضدانسانی و بشری نمی‌شود.
موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با همان آرمان‌ها و اهداف عالی خود که راه خداوند و اهل بیت است توانسته جایگاه خود را به جهانیان نشان دهد و بتواند عنصری الهام‌بخش در دنیای امروز باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول