اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌ابوحمزه ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

ادعای ترور سفیر عربستان مسئله‌ای انحرافی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به ادعای جدید آمریکایی‌ها مبنی بر ‌طراحی ترور سفیر عربستان و انفجار نمایندگی رژیم صهیونیستی در واشنگتن توسط ایران گفت: ‌این یک مسئله انحرافی است.

ادعای ترور سفیر عربستان مسئله‌ای انحرافی است
سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آمریکا از مدت‌ها قبل چهار پروژه ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و سپاه‌هراسی را در دستور کار قرار داده است و ادعای اخیر آنها مبنی بر طراحی ترور سفیر عربستان توسط ایرانی‌‌ها نشات گرفته از عمق کینه‌توزی آنان نسبت به انقلاب است.
وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا برای سرپوش گذاشتن روی ناتوانی خود در مدیریت بحران جدید وال استریت چاره‌ای جز این ندیدند که افکار عمومی جهان را به نوعی از این مسئله منحرف کرده و تبلیغات دروغین دیگری ‌علیه جمهوری اسلامی ایران راه بیاندازند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه طرح سناریوی جدید آمریکا چیزی جز تحت‌ شعاع قرار دادن قیام و بحران وال‌استریت نیست، گفت: استکبار با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته است و آنهم چیزی جز ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی نیست، چرا که از یک سو این اقدام تروریستی را متوجه ایران کرده و از سوی دیگر عاملان آن را وابسته به سپاه معرفی کرده‌اند.
ابوحمزه در ادامه با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه گفت: ‌دشمنان منشا‌ و محور اصلی انقلاب‌ کشورهای اسلامی را ‌ایران می‌دانند به همین دلیل در تلاشند با بهره‌گیری از این نوع سناریوها وجهه بین‌المللی ایران را خدشه‌دار کرده و به ایران لطمه بزنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تناقضات متعددی که آمریکا‌یی‌ها در رفتار و کردار هم در داخل و هم در خارج دارند دیگر جایگاهی بین ملت‌ها ندارند و نمی‌توانند با چنین سناریو‌هایی به حیثیت ایران خدشه وارد کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بدون شک امروز دیگر ملت‌ها  بیدار بوده و چنین ادعاهای پوچ و بی‌اساسی را نمی‌پذیرند و اگر برخی سکوت می‌کنند سکوت آنها به خاطر حفظ منافع خودشان است.
ابوحمزه تاکید کرد: ایران همچنان مقتدرانه حرکت کرده و به دفاع از ملت‌های مظلوم  ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول