اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

روح انقلاب تفکر اسلام هراسی را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: روح انقلاب تفکر اسلام هراسی را در جهان خنثی کرده است.

روح انقلاب تفکر اسلام هراسی را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه بروجن اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری عنایت خداوند به مسلمین است.
وی افزود: به برکت اندیشه عالی و آینده‌نگری فرماندهی معظم کل قوا، نقش جمهوری اسلامی در دنیا هر روز بیشتر از گذشته نمایان می‌شود.
سرافراز ادامه داد: پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون آینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و سرایت این خیزش‌ها به کشورهای اروپایی در حال تحقق است‌.
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع)  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با بیداری اسلامی کشورهای منطقه،  تأکید کرد: بصیرت و ‌آگاهی جوانان مسلمان در کشورهای اسلامی از مصادره انقلاب آنان به دست استکبار جهانی و جریان‌های انحرافی پیشگیری می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه هماهنگی و همدلی مسئولان و مردم در پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی نقش اساسی دارد، گفت: ما باید قدرشناس ولایت مطلقه فقیه باشیم و با تبعیت از مقام معظم رهبری،  شکرانه این نعمت بزرگ الهی را به جای آوریم.
سرافراز افزود: حرکت بر حول محور ولایت از گمراهی انسان در توطئه‌ها و فضاهای فتنه آلود جلوگیری می‌کند، چراکه ولایت فقیه روشنی بخش صراط مستقیم است.
وی در ادامه عزت ایران اسلامی را مدیون تفکر ناب اسلامی شهدا برشمرد و گفت: جامعه ما به اعتبار شهدا اقتدار و وارستگی و منزلت یافته است، شهدا رمز اقتدار و بقای کشور هستند.‏‏
سرافراز با بیان اینکه جنگ ما جنگ عقیده و عقیده‌ای مبتنی بر ارزش‌های ماندگار بود، گفت:  امروز دشمن تفکر ناب اسلامی و تفکرات امام و رهبری را که منشا قدرت کشور است نشانه رفته، شعار امروز ما جنگ جنگ تا رفع فتنه است، اگر امروز راه ما راه شهداست باید در استمرار آرمان شهدا حرکت کنیم.‏‏
وی تصریح کرد: شهادت منهای اعتقادات معنوی اسلام، جدایی از مادیات و نشان دادن حقیقت عالم معنا ندارد.
سرافراز تأکید کرد: اگر شهدا نبودند کشور در برابر تهدیدات، تحریم‌ها و مسائلی که امروز در اطراف می‌گذرد،‌ قادر به مقاومت نبود، شهید اندیشه بلند جاودانگی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ماست تا این کالبد را به آن ارواح باقی پیوند بزنیم تا پایداری و جاودانگی و ماندگاری حق و عدالت را به جهانیان بنمایانیم.‏‏
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول