اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بندر باستانی سیراف:

کلانتری سیراف با کمبود نیرو مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بندر سیراف گفت: کلانتری سیراف با کمبود نیرو مواجه است.

کلانتری سیراف با کمبود نیرو مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن محمدی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان با مسئولان نیروی انتظامی اظهار داشت: کنگان دارای ‌ظرفیت بسیار زیادی است و برای پیشرفت شهرستان و جلب رضایت مردم باید با فراهم کردن شرایط لازم، از تمام موقعیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر سیراف خواستار افزایش تعداد نیروهای انتظامی با توجه به افزایش جمعیت قشر کارگری شد و افزود: در حال حاضر کلانتری سیراف با کمبود نیرو مواجه است که جا دارد مسئولان امر برای رفع این مشکل اقداماتی را انجام دهند.
محمدی گفت: انتظار داریم که کمپ‌های کارگری با توجه به مشکلاتی که بوجود آورده‌اند، تا مهیا شدن کمپ‌ها و قبل از خروج از شهرستان بیشتر مد‌نظر باشند.
وی افزود: با ورود قشرهای مختلف برای اشتغال در صنعت موارد مختلفی از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر و … نیز وارد شهر شده که باید به این مسائل توجه بیشتری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کنگان نیز بیان داشت:  نیروی انتظامی رکن اساسی تامین امنیت یک شهر است و اگر تلاش این عزیزان در عرصه امنیت با توجه به افزایش روز افزون جمعیت قشر کارگری نبود تصور وضعیت شهر ممکن نبود.
اکبر پاریابی تصریح کرد: ثمره تلاش‌های این عزیزان تامین امنیت و آسایش برای شهروندان است که امیدواریم با همراهی و همیاری آنها، شهر رونق بهتری گیرد.
وی وجود امنیت در هر شهر را یکی از فاکتورهای مهم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دانست و گفت: با توجه به موقعیت شهرستان کنگان به لحاظ قطب اصلی و پایتخت انرژی کشور بالا بردن ضریب و توان امنیتی این شهر باید یکی از مقوله‌های مهم به شمار رود.
شهردار شهر بنک نیز اظهار داشت:‌ امیدواریم به خواسته مردم شهر بنک که استقرار پاسگاه نیروی انتظامی در این شهر است جامه عمل پوشانده شود.
حسین صفایی گفت: تامین امنیت پارک‌های ساحلی شهرهای بنک و کنگان نیز از دیگر خواسته‌های مردم این دو شهر است که می‌توان با استقرار نیرو در این محل‌ها، بسیاری از ناهنجاری‌ها را کنترل کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول