اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب آهن می‌رود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما برای شکست نخوردن به مصاف ذوب آهن نمی‌رویم بلکه هدفمان کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه است.

صبای قم برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب آهن می‌رود
هوشنگ لوینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از مسابقه با پرسپولیس در هفته نهم، 10 روز متوالی تمرین داشتیم و این برای تیم بسیار خوب است زیرا هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی تیم صبا را در شرایط فعلی در اوج آمادگی قرار داده است.
وی ادامه داد: با شرایطی که تیم ما دارد بعد از بازی با پرسپولیس به مراتب اوضاع تیم بسیار بهتر از گذشته شده است و در مصاف با ذوب آهن با تمام قدرت به میدان می‌‌رویم و هدفمان تنها کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه خواهد بود.
مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: مطمئنا با تجربیاتی که از بازی‌های گذشته به ویژه بازی با تیم های مطرحی همچون تراکتورسازی، سایپا و فولاد خوزستان کسب کرده‌ایم، در سایر بازی‌ها از جمله دیدار عصر جمعه مقابل ذوب آهن با شرایط بهتری به میدان می‌رویم.  
وی عنوان کرد: تیم صبای قم در این مسابقه محروم یا مصدومی ندارد و تیم از هر نظر در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد، زیرا در روزهای گذشته تمرینات شادابی را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران پشت سر گذاشته‌ایم.
لوینیان افزود: صبای قم با ظرفیت خوبی که دارد، می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی لیگ یازدهم باشد و با توجه به اینکه از این هفته به بعد بازی‌های مهمی با تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مانند استقلال، ذوب آهن و حتی نفت تهران در پیش داریم، کارمان سخت‌تر است.
وی خاطرنشان کرد: شرایط امتیازی صبای قم با صدرنشین جدول رده‌بندی تنها بر حسب تفاضل گل است، ضمن اینکه در هفته دهم لیگ برتر با یکی از تیم‌های قوی لیگ یعنی ذوب آهن بازی داریم، بنابراین باید باهوش‌تر و بهتر از گذشته بازی کنیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تیم صبای قم هفته به هفته بیشتر از گذشته به شرایط آمادگی لازم دست یافته است و با آمادگی لازم در ادامه بازی‌های یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.
لوینیان خاطرنشان کرد: استراحت کافی، تمرینات منظم و مفید و بازی تدارکاتی با تیم منتخب اسلامشهر همگی سبب شده است تا صبای قم برای دیدار روز جمعه با ذوب آهن اصفهان در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و آماده کسب پیروزی در خانه باشد.
گفتنی است تیم فوتبال صبای قم در دهمین هفته از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17 عصر جمعه بیست و دوم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر قم به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول