اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجازی‌پور:

کار ذوب آهن را قبل از پایان بازی یکسره می‌کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: حتی برای تساوی هم به مصاف ذوب آهن نمی‌رویم بلکه هدفمان کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه خانگی است.

کار ذوب آهن را قبل از پایان بازی یکسره می‌کنیم
حسین حجازی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از مسابقه با پرسپولیس در هفته نهم، هر روز به صورت منظم تمرین داشتیم و این برای تیم بسیار خوب بود، زیرا هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی، تیم را در شرایط فعلی بسیار آماده قرار داده است.
وی ادامه داد: با حضور تمام بازیکنان و حتی یکی دو مصدومی که در بازی قبل داشتیم، خوشبختانه اوضاع تیم بسیار بهتر از گذشته شده و در مصاف با ذوب آهن نه تنها با تمام قدرت به میدان می‌‌رویم، بلکه هدفمان تنها کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه است.  
هافبک تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: نمایشی که تیم صبای قم در آخرین مسابقه خود برابر پرسپولیس تهران ارائه کرد فوتبال واقعی تیم ما نبود و مطمئنا با تجربیاتی که از بازی‌های گذشته به ویژه بازی با پرسپولیس کسب کرده‌ایم، در سایر بازی‌ها از جمله دیدار فردا شب مقابل ذوب آهن اصفهان با شرایط بهتری به میدان می‌رویم.
وی عنوان کرد: تیم صبای قم در این مسابقه تنها وحید حمدی‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما تیم از هر نظر در بهترین وضعیت ممکن به سر می‌برد، زیرا در چند روز گذشته تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم.
حجازی‌پور افزود: صبای قم با ظرفیت و نیروی جوانی خوبی که دارد، می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی لیگ امسال باشد ولی با توجه به اینکه از این هفته به بعد بازی‌های مهمی در پیش داریم، باید قوی و منسجم تر بازی کرده و به فکر کسب امتیازات لازم برای بقا در بین تیم‌های بالای جدول باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اختلاف امتیازی صبای قم با بالانشینان جدول رده‌بندی تنها بر حسب تفاضل گل است و تلاش می‌کنیم در دیدارهای آتی با استفاده از موقعیت‌های گلزنی خود، تفاضل گل صبا را افزایش داده و از تراکتورسازی و استقلال عقب نمانیم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: تیم صبای قم با حضور با انگیزه بازیکنان، هفته به هفته بیشتر از گذشته به شرایط آمادگی لازم دست یافته و در ادامه بازی‌های لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: از تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال نیز می‌خواهیم همچون دیدارهای گذشته در این بازی نیز با حضور در ورزشگاه یادگار امام قم، از تیم صبا حمایت کنند تا بتوانیم پیروزی دیگری را در خانه به دست بیاوریم.
تیم فوتبال صبای قم در دهمین هفته یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 جمعه 22 مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم، در دیداری خانگی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول