اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم ذوب آهن را با دست خالی بدرقه می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم برای تثبیت جایگاه خود در جمع مدعیان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید از سد مدافع دو عنوان نایب قهرمانی دو فصل اخیر لیگ برتر عبور کند.

صبای قم ذوب آهن را با دست خالی بدرقه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از پنج‌شنبه این هفته وارد هفته دهم از دور رفت خود می‌شود و طی آن در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته، تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
این مسابقه در شرایطی از ساعت 17 عصر جمعه بیست و دوم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود که تیم صبای قم بعد از کسب ششمین برد این فصل خود برابر فولاد خوزستان در دیدار خانگی هفته هشتم، هفته قبل در مصاف با تیم پرسپولیس تهران نیز به دومین باخت این فصل تن داد ولی در چند هفته اخیر تیمی متحول شده و مدعی نشان داده است.
صبای قم در بازی عصر جمعه به دنبال حفظ اقتدار و پیروزی دیگری در بازی‌های خانگی لیگ یازدهم است و ذوب آهن که در دهم جدول رده‌بندی هشت امتیاز کمتر از صبای قم در کارنامه دارد، برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی برابر صبا قرار می گیرد.
صبای قم از 9 مسابقه قبل خود سه پیروزی و دو شکست برابر تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و  پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد و یک تساوی و سه پیروزی نیز در خانه کسب کرده است که البته این‌ها نتایج صبای قم در هفته‌های آغازین لیگ یازدهم محسوب می‌شوند و بعد از آن است که باید دید که شاگردان ویسی چگونه مقابل ذوب آهن صف آرایی می‌کنند.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم در 9 هفته اخیر ضمن کسب شش پیروزی شیرین و دلچسب،11 گل نیز به حریفان خود زده‌اند و با دریافت هشت گل، آمار قابل توجهی هم در قدرت خط حمله و هم در عملکرد خوب خط دفاعی از خود بر جای گذاشته‌اند زیرا صبا در حال حاضر بعد از شاهین بوشهر بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.
از سوی دیگر این مسابقه جدال تیم‌های نایب قهرمان و دهم  فصل قبل مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و بعد از اتفاقات مسابقه برگشت دو تیم در قم در فصل دهم است که حساسیت در بازی‌های رو در روی دو تیم در مصاف این هفته نیز احتمالا حاکم خواهد شد.
مروری بر وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی حاکی از این است که تنها هشت امتیاز موجب اختلاف جایگاه دو تیم در جدول رده‌‌بندی است، زیرا ذوب آهن اصفهان با 11 امتیاز در مکان دهم جای دارد و صبای قم با 19 امتیاز در رده سوم ایستاده است.
صبای قم در شرایطی مقابل ذوب آهن در خانه خود به میدان می‌رود که پیش از این سه بازی خانگی را برابر تیم‌های سایپا، فولاد و ملوان برده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول