اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران:

اجرا و نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی هوشمند شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: اجرا و نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی هوشمند شود.

اجرا و نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی هوشمند شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید یونس حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع مدیران سازمان‌های تاکسیرانی استان مازندران با بیان اینکه بعد از هدفمندی یارانه‌ها حمل و نقل همگانی  مورد اقبال عمومی قرار گرفته است، بیان داشت: تعداد خودروهای همگانی موجود در هر شهر کفایت تقاضاهای نقل و انتقال را می‌کند و برای خدمات‌رسانی مطلوب مدیریت صحیح اعمال شود.
وی افزود: وضعیت طراحی شهرهای مازندران شرایطی را فراهم نکرد که جز حمل و نقل جاده‌ای به دیگر مقولات حمل و نقل همگانی توجه شود که در این باره چون اقبال عمومی به تاکسی و خودروهای ون زیاد است باید به مباحث نرم‌افزاری در این بخش توجه شود.
حسینی با اشاره به اینکه مباحث نرم‌افزاری در مدیریت تاکسی‌های شهری باید در اولویت فعالیت مدیران ذیربط باشد، تصریح کرد: مدیریت خدمات‌رسانی مطلوب تاکسی‌ها در شهرهای مازندران نیازمند مطالعه، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق از سوی عوامل مرتبط  با حمل و نقل همگانی را می‌طلبد.
این مقام مسئول از فعالیت هشت سازمان حمل و نقل همگانی در مازندران خبر داد و افزود: چهار سازمان تاکسیرانی در شهرهای آمل، بابل، ساری و قائمشهر و هشت سازمان حمل و نقل ترافیک در روند اجرای حمل و نقل عمومی در شهرهای استان موثرند.
وی با بیان اینکه خدمات شورای ترافیک در شهرهای مازندران متفاوت است، خاطرنشان کرد: ساماندهی بحث حمل و نقل همگانی در شهرهای مازندران به صورت جزیره‌ای است و خدمات شورای ترافیک در هر شهر نوسان دارد.
حسینی از تجهیز آموزش نوین به مدیران سازمان‌های تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی خبر داد و اظهار داشت: عوامل اجرایی در حمل و نقل عمومی باید دارای اطلاعات کافی باشند تا دستورالعمل‌های حمل و نقل همگانی به درستی در سطح شهرستان‌ها اجرا شود.
وی افزود: طراحی هندسی شهرهای مازندران برخی خطی و یا در سواحل قرار دارند که در این‌صورت خودروهای حمل نقل عمومی از معابر ترانزیتی تردد کرده و در برخی از شهرها از حمل و نقل همگانی استقبال نمی‌شود که در این موارد ضرورت دارد به صورت زیر ساختی تاکسی‌ها مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خاطرنشان کرد: استانداری مازندران در راستای تقویت بنیه علمی مدیران حمل و نقل عمومی و رانندگان، کارگاه‌های آموزشی مستمری را برگزار کرده و در دستور کار خود قرار داده است.
حسینی با بیان اینکه نظارت مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی باید مستمر و با دقت نظر بیشتری باشد، اذعان داشت: نظارت صحیح و مداوم با استفاده از تکنولوژی نوین و هوشمندسازی معابر میسر می‌شود تا در بحث هدفمندسازی خدمات مطلوب حمل و نقل شهری رضایت شهروندان را فراهم کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول