اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

باید به وعده‌های داده شده عمل کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: اگر مدیران و مسئولان به مردم وعده دهند باید به آن عمل کنند تا شاهد برطرف شدن سوء نیت در جامعه باشیم.

باید به وعده‌های داده شده عمل کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی پنج‌شنبه ‌شب در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: سنتی که در محافل و مجامع رایج بوده، به دلیل بالابودن هوش و حافظه مردم در گرفتن مطالبات و خواسته‌های به حق خود است.
ایمانی خاطرنشان کرد: اقشار جامعه با وجود اختلاف در افکار و اندیشه‌ها، نسبت به خلف وعده از سوی مدیران و مسئولان اجرایی این استان بسیار حساس هستند.
وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری که اگر وعده می‌دهیم باید آن را عملیاتی و اجرایی کنیم، گفت: اگر توان اجرای وعده‌های داده شده را داشته باشیم نارضایتی در جامعه کاهش می‌یابد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم ایران با داشتن شعور بالای سیاسی و اجتماعی همکاری مناسبی با ماموران آمار کشور نشان داده که نسبت به سایر کشورهای جهان با رشد فزاینده‌ای روبه‌رو بوده است.
ایمانی در ادامه سخنان خود خواستار همکاری مجدد مردم با ماموران سرشماری شد.
در ادامه استاندار فارس طی سخنانی گفت: بیش از سه هفته از تکمیل راه‌آهن شیراز اصفهان و احداث بهترین ایستگاه کشور با بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار می‌گذرد.
حسین صادق عابدین خاطرنشان کرد: در گذشته مدیران و مسئولان در مصاحبه‌های خود با دادن وعده بهره‌برداری از طرح‌های اجرایی توقع مردم را بالا برده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اقشار جامعه روی قول‌های مسئولان حساب ویژه باز کرده‌اند، افزود: اگر به قول‌های خود به موقع عمل نکنیم اشکال شرعی پیدا کرده و در برابر خداوند مسئول هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول