اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس جمهور در خلخال:

دولت تمام وعده‌های ‌خود را به سرانجام میرساند

خبرگزاری فارس: نماینده رئیس جمهور در خلخال گفت: دولت از وعده‌های داده شده به مردم کوتاه نمی‌آید و مصمم است همه آنها عملیاتی شود.‌

دولت تمام وعده‌های ‌خود را به سرانجام میرساند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج رمضانی عصر امروز به اتفاق هیئت همراه و مسئولان شهرستان خلخال و در جریان بازدید از چند طرح نیمه‌تمام اظهار داشت: دولت مصمم به پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای گذشته است و در این بین اولویت را به طرح‌های نیمه‌تمام، مناطق محروم و روستایی قرار داده است.
وی با یادآوری این‌که در دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد همه مدیران شبانه‌روز خود را وقف کار و تلاش بی‌منت کردند، تصریح کرد: همه ما معتقدیم که بالاترین هدیه‌ای که خداوند به انسان داده است هدیه خدمت بی‌منت به مردمی است که کرامت و بزرگی آنها در طول تاریخ به اثبات رسیده است.
رمضانی خاطر نشان کرد: هیچ یک از مسئولان و مدیران حق منت گذاشتن بر سر مردم و ولی نعمتان این نظام را ندارند بلکه خدمات آنها باید در چارچوب اعتقادات و باورهایی باشد که ائمه اطهار نیز بر بی‌پیرایگی و ساده بودن آن تاکید داشتند.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در سفر چهارم رئیس جمهور با سفر به شهرهای مختلف همچون سفر اول تلاش می‌کند تا از دیدگاه مردم کارهای انجام شده و یا انجام نشده را دقیق و درست ارزیابی کند تا اگر وعده‌ای محقق نشده است بر اجرایی شدن آن دستور و فرمان دهد.
وی سفرهای استانی هیئت دولت را سفرهایی بی‌نظیر در مسیر توسعه و ترقی واقعی توصیف کرد و ادامه داد: در هیچ مقطعی از تاریخ این کشور چنین حجم کار در سفرها و بر اثر اصرار رئیس جمهور به انجام آنها به فرجام نرسیده است در حالی که در شش سال گذشته رئیس جمهور با سفرهای مختلف به شهرهای دور و نزدیک سعی کرده است خواسته و مطالبه مردم را برای اجرا از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی بخواهد.
نماینده رئیس جمهور در خلخال گفت: در تزریق اعتبارات برای پیگیری و اجرای مصوبات هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد و دولتمردان تلاش می‌کنند دو سال باقی‌مانده از دوره خدمتگزاری را به دوران ماندگار و همیشه به یادگار مانده‌ای تبدیل کنند تا همه مردم از دولت نهم و دهم به نیکی و سرانجام خوب یاد کنند.
به گزارش فارس، نماینده رئیس جمهور به اتفاق هیئت همراه و مسئولان شهرستان از پروژه‌های در دست اجرا همچون مسکن مهر این شهرستان، مطالعه فاز دوم تصفیه‌خانه شهری خلخال، امامزاده و بقعه‌های تاریخی این شهر، مطالعات سدها و سد در دست اجرای بفرآجرد، کارخانه سیمان خلخال، مطالعه بیمارستان قدیم این شهر و تبدیل آن به ساختمان اداری و دانشکده علوم پزشکی و چندین طرح عمرانی نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف بازدید کرد.
نماینده رئیس جمهور همچنین در جلسه مشترک با فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم خلخال در مجلس افزود: دولت با تمام توان به میدان آمده است تا خادمی راستین برای مردم باشد و به وعده‌های داده شده نیز در حد توان و بضاعت عمل کند.
در این جلسه همچنین مصوبات هیئت دولت در چهار سفر گذشته به این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندار خلخال در این جلسه تصریح کرد: شهرستان خلخال سال‌ها است که از محرومیت و نداشتن برخی از امکانات رنج می‌برد در حالی که مطالبه و خواسته مردم بسیار فراوان و مطابق با نیازها است.
ذبیح‌الله عبداللهی به پایین بودن اعتبارات و کم توجهی برخی از مسئولان به مناطق روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار کم بودن اعتبارات بخش‌های عمرانی و فرهنگی ما انتظار داریم تقسیم اعتبارات براساس مؤلفه محرومیت و کمتر توسعه‌یافتگی اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول