اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از هشدار ائمه جمعه ورامین صورت گرفت؛

وعده برخورد با مهدهای کودک مروج ابتذال

خبرگزاری فارس: پس از هشدارهای ائمه جمعه و برخی علما و بزرگان شهرستان ورامین در مورد رفتارهای سوء و ترویج موسیقی مبتذل در برخی از مهدهای کودک، مسئولان سازمان بهزیستی کل کشور وعده برخورد با این مهدها را دادند.

وعده برخورد با مهدهای کودک مروج ابتذال
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پس از آنکه حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: فرستادن فرزندان به اینگونه مهدها اشکال شرعی دارد و بر تعمیق باورهای دینی مورد نظر رهبری تاکید کرد و خبر آن انعکاس فراوانی در رسانه‌های کشور داشت، صبح امروز یکی از مسئولان سازمان بهزیستی کل کشور طی تماس با امام جمعه موقت ورامین وعده برخورد با مهدهای کودک مروج ابتذال را داد.
وی ضمن تقدیر از تذکر به‌جا و به هنگام امام جمعه موقت ورامین از مردم خواست با مشاهده مهدهای کودک خاطی مراتب را به مسئولان اطلاع داده و از ثبت نام در اینگونه مهدها خودداری کنند.
اینکه مشاهده می‌شود که کودکان معصوم، در کنار انواع موسیقی‌های مبتذل، حتی دعوت به رقص و حرکات موزون می شوند، زیبنده جامعه اسلامی و شهرستان شهیدان ۱۵ خرداد نیست.
شاید در میان برخی خانواده‌ها چنین رفتاری دارای قبح نباشد، ولی حداقل در مراکز زیر نظر دولت باید به ترویج موسیقی مبتذل و دعوت به رقص و پایکوبی، واکنش منفی نشان داد چراکه خانواده‌های مذهبی به امید بودن فرزندانشان در مهدهای زیر نظر دولت جمهوری اسلامی که مهدهای سالم و عاری از مفسده هستند، چندی بعد شاهد انواع آموخته های غربی و مبتذل در ذهن و رفتار کودکان دلبندشان است.
به طور حتم این موارد نه تنها در شهرستان ورامین، بلکه در مناطق دیگر هم رخ داده یا رخ می‌دهد، این مسئولان هستد که باید به دنبال ریشه‌یابی این امر باشند و نحوه فعالیت و آموزش در مهدهای کودک را منسجم‌تر کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول