اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مدیران حق دادن وعده‌های دروغ ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: مدیران باید با در نظر گرفتن شایستگی‌ها و امکانات مانع ایجاد توقع در مردم شوند و حق دادن وعده‌های دروغ را ندارند.

مدیران حق دادن وعده‌های دروغ ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی سه شنبه شب در برنامه شب فرهنگی شهر مهاجران با اشاره به اینکه فرصت‌های زیادی به لحاظ فرهنگی، تاریخی و اجرایی در قالب تبدیل مهاجران به شهر مهیا می‌شود، اظهار کرد: عدم پیگیری مصوبات عامل ضعف مدیران به شمار می‌رود و مردم نیز نسبت به عملکرد مسئولان بی‌انگیزه و نا‌امید می‌شوند.
وی با بیان اینکه سیاست مدیریتی استان پیگیری مصوبات قابل اجرا است، افزود: حیثیت کاری مسئولان در گروی حرکت به سمت اجرای وعده‌ها و مصوبات قابل اجرا است بنابراین نوکری مردم سرلوحه کار استانداری قرار گرفته است.
استاندار همدان با تأکید بر اینکه مدیران حق دادن وعده‌های دروغ را به مردم ندارند، تصریح کرد: مدیران باید میزان اعتبارات، شایستگی‌ها و امکانات استان را بسنجند و با وعده‌های درست مانع ایجاد توقع و انتظار زیاد در مردم شوند.
وی ادامه داد: گفتمان امام و انقلاب زمینه را برای همدلی مسئولان نظام و مردم فراهم کرده است و فردی که مسئولیت خدمت را به عهده می‌گیرد با سربازی ولایت و نوکری مردم دین خود را نسبت به بنیانگذار کبیر انقلاب و آرمان‌های او ادا کرده است.
پیریایی گفت: اگر کسی موجب تفرقه‌‌افکنی در بین مردم و مدیران شد یقیناً کار او نفسانی است و باید با رفع این معضل عاقلانه مسائل را با همکاری و تعامل حل کند.
وی با بیان اینکه محرک‌های منفی و مادی موجب غفلت می‌شود، تأکید کرد: نباید به هر موضوعی پاسخ داد چرا که عده‌ای به دنبال گرفتن پاسخ برای ادامه تفرقه‌افکنی خود هستند.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح شهر شدن مهاجران در خرداد ماه سال گذشته نوشته شد که شهریور ماه امسال از سوی هیئت دولت به مرحله اجرا درآمد.
عیسی جعفری افزود: مطالعه احداث جاده مهاجران به شاوه کبودراهنگ از سال آینده آغاز می‌شود و از سال 91 نیز شاهد شکوفایی شهر مهاجران در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: نیروهای سپاه در آستانه این هفته در نقطه صفر مرزی گروهک مسلح آمریکایی و صهیونیستی پژاک را به هلاکت رساندند و افتخاری دیگر را برای کشور آفریدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول