اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استراتژی تعریف شده برای رشد فوتبال نداریم

ابراهیمی: شکست سنگین تیم منتخب کیش مقابل پرسپولیس فاجعه بود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مربیان فوتبال جزیره کیش حوادث اخیر در فوتبال کیش را ناخوشایند توصیف کرد و گفت: شکست سنگین تیم منتخب کیش مقابل پرسپولیس فاجعه بود.

ابراهیمی: شکست سنگین تیم منتخب کیش مقابل پرسپولیس فاجعه بود
علیرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: در حالی که ابتدای فصل قبل نمایندگان کیش در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در جام حذفی، لیگ دسته دوم و سوم شگفتی‌ساز شده بودند اکنون هیچ خبری از آن روزها به گوش نمی‌رسد و از سویی دیگر شکست ناباورانه تیم منتخب کیش در بازی اخیر مقابل پرسپولیس احساسات هواداران فوتبال این جزیره را به شدت خدشه‌دار کرد.
وی در ادامه افزود: با روند خوبی که تیم‌های کیش در مسابقات فصل گذشته لیگ کشور از خود بر جای گذاشته بودند انتظار می‌رفت امسال شاهد شکوفایی بیشتر فوتبال کیش باشیم اما متاسفانه این اتفاق روی نداد و اکنون شاهد هستیم که دو تیمی که سال گذشته نتایج خوبی را کسب کردند امسال دیگر وجود خارجی نداشته و منحل شده‌اند.
این فعال ورزشی کیش از نبود یک استراتژی تعریف شده برای رشد فوتبال این منطقه به عنوان یکی از دلایل اصلی چالش‌های اخیر نام برد و تصریح کرد: اگر کمی حساب شده عمل شده بود امروز باید نسبت به سال گذشته گام‌های بلندتری در این رهگذر برمی‌داشتیم چرا که بستر لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوان این جزیره فراهم شده بود.
ابراهیمی با اشاره به شکست سنگین تیم منتخب فوتبال کیش مقابل تیم پرسپولیس تاکید کرد: تیمی که مقابل پرسپولیس قرار گرفت نماینده فوتبال کیش و بازیکنان این دیار به حساب خواهد آمد و شکستی بدی که حاصل شد به نام کل فوتبال کیش ثبت و باعث زیر سوال رفتن اعتبار فوتبال کیش خواهد شد این باخت زمانی پررنگ‌تر جلوه می‌شود که بدانیم تیم پرسپولیس از بازیکنان ملی‌پوش خود بی‌بهره بوده و در واقع به نیمی از تیم پرسپولیس باختیم.
رئیس کانون مربیان فوتبال کیش بازنگری دوباره به این شکست و دلایل انحلال تیم‌های آریاناگستر و عمران و خدمات را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: باید با کالبدشکافی دلایل اتفاقات اخیر فوتبال کیش را مورد بررسی و کنکاش قرار داد چرا که در صورت ادامه روند فعلی اتفاقات ناخوشایندتری بوجود خواهد آمد و طبیعتا اعتبار فوتبال کیش که به سختی و ذره ذره به دست آمده ،از بین خواهد رفت.
وی در پایان یادآور شد: تنها با همیت، خواست و اراده‌ای عمومی مسئولان کیش می‌توان به خروج از وضعیت نابسامان امروزی فوتبال جزیره چشم داشت در غیر اینصورت نباید انتظاری برای پایان این روزهای بد در ذهن داشته باشیم و در واقع حمایت مدیران به عنوان حلقه اصلی  محسوب می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول