اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار ابهر تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه خانواده‌ها به حجاب و پوشش جوانان

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار ‌ابهر با تاکید بر توجه خانواده‌ها به نحوه پوشش فرزندان گفت: کم‌توجهی خانواده‌ها به برخی مسائل مانند پوشش و حجاب سبب ایجاد مشکلات عمده فرهنگی در سطح جامعه می‌شود.

لزوم توجه ویژه خانواده‌ها به حجاب و پوشش جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محسن یادگاری ‌در جلسه کار‌گروه حجاب و عفاف حوزه مشاور جوان فرمانداری این شهرستان با اشاره به نگرانی دشمنان از گسترش چشمگیر اسلام در میان کشورهای جهان اظهار داشت: هجمه سنگین دشمنان به کیان اسلام به ویژه مسئله حجاب، نشان از ترس و خوف از نفوذ اسلام در جهان بی‌هویت غرب دارد.
وی افزود: دشمنان به اهمیت مسئله حجاب و رعایت عفت در میان ملل مسلمان پی برده‌ و تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از همه فرصت‌ها و امکانات با این مسئله مبارزه کرده و از طرق مختلف زنان و دختران مسلمان را از حجاب و حفظ عفت به دور کنند.
مشاور جوان فرماندار شهرستان ابهر با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.
وی با اشاره به نقش حجاب و عفاف در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مسئولان باید به همراهی مردم در حاکم شدن عفت و حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با همکاری یکدیگر در این راستا حرکت کنند.
یادگاری با بیان اینکه حجاب و عفاف به معنای واقعی فقط مختص زنان نیست، ابراز داشت: این مهم شامل مردان نیز می‌شود و در این میان حجاب بهترین پوشش برای عفاف است و حفظ پاکدامنی و هویت یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف حجاب محسوب می‌شود.
وی در ادامه نقش خانواده را در رویکرد جوانان به مسئله حجاب و عفاف را بسیار موثر خواند و تصریح کرد: کم‌توجهی خانواده‌ها در مسائل کوچک سبب ایجاد مشکلات عمده فرهنگی در سطح جامعه می‌شود.
مشاور فرماندار شهرستان ابهر دفاع از حجاب را با تربیت درست نسل‌ها و تحلیل برنامه‌های فرهنگی دشمن میسر دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه برای دفاع از نمادهای اسلامی همچون حجاب وظیفه‌هایی بر عهده دارند که باید به درستی در مسیر تحقق آن گام بردارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول