اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

کاروان‌های راهیان نور مولفه‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اهر گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور مولفه‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

کاروان‌های راهیان نور مولفه‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی، اردوی راهیان نور را فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت و ایثار و از خود گذشتگی شهدا گرانقدر ذکر کرد.
وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ و ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است که اگر در این راه موفق شویم و به نحو شایسته نسل جوان را با اهداف و آرمان‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم، توطئه‌های دشمن و جنگ نرم دشمنان تأثیری در اراده جوانان ما در پاسداری از اهداف والای انقلاب نخواهد داشت.
حاجی‌زاده افزود: تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان اسلام و دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ضروری بوده و به خصوص فرهنگیان و معلمان در این زمینه مسئولیت خطیری را در آشنا کردن نسل جوان و نوجوان بر عهده دارند.
امام جمعه اهر بر ترویج فرهنگ تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد.
وی تصریح کرد: وجود بسیج نقطه اعتماد و اتکایی برای نظام است و این امر از برکت مردمی بودن بسیج ریشه می‌گیرد و امروز بسیج به دژ مستحکم جمهوری اسلامی تبدیل شده است و این نیرو می‌تواند جلوی هر گونه نفوذ دشمنان را بگیرد.
در ادامه این مراسم دانش‌آموزان عازم مناطق عملیاتی جنوب دوران دفاع مقدس پس از زیارت مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان اهر با بدرقه امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده‌های آنها عازم مناطق شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول