اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

ارتقای جایگاه استاندارد در ایران طی دهه گذشته

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: جایگاه استاندارد در ایران طی دهه گذشته ارتقای قابل ملاحظه‌ای یافته است.

ارتقای جایگاه استاندارد در ایران طی دهه گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد زنجان با اشاره به اشراف آنها به موضوع استاندارد اظهار کرد: جایگاه استاندارد در بین مردم و خواص جامعه ایران طی دهه گذشته ارتقا یافته است.
وی بر تاثیر استاندارد در زندگی مردم تاکید کرد و افزود: در حال حاضر رعایت استاندارد نه تنها در میان مردم ایران بلکه برای همه مردم دنیا اهمیت دارد.
استاندار زنجان تصریح کرد: استاندارد از دو جنبه برای مردم و کارشناسان دنیا اهمیت دارد.
وی منافع اقتصادی را یکی از جنبه‌های مهم رعایت استاندارد اعلام کرد و گفت: تضمین نکات بهداشتی دیگر جنبه قابل توجه مردم در رعایت استاندارد محسوب می‌شود.
رئوفی‌نژاد داشتن تاریخ انقضا را از دیگر نکاتی اعلام کرد که جامعه در خرید کالاها به آن توجه کرده و در صورت منقضی شدن آن کالا را عودت می‌دهند.
وی رواج توجه به استاندارد را برای تعلق گرفتن پول به کیفیت کالا و دوام آن مطلوب عنوان و تصریح کرد: توجه جامعه به استاندارد فرصت خوبی برای دست‌اندرکاران آن محسوب می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به ارائه حدود 80 درصد از محصولات به صورت بسته‌بندی گفت: اگر روزی گفته می‌شد که نمی‌توان محصولات را به صورت فله‌ای در بازار پیدا کرد شاید کسی باور نمی‌کرد.
وی با مقایسه وضعیت خودرو طی چند دهه گذشته در ایران تصریح کرد: با پیشرفت‌های به وجود آمده در صنعت خودرو سازی کشور و رواج فرهنگ استاندارد، اگر نگوییم سقف استاندارد، می‌توانیم بگوییم کف استاندارد در ساخت خودرو رعایت می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه برخی استان‌ها اوضاع مناسبی در رعایت استاندارد کالاها دارند، افزود: این موضوع نشان‌دهنده دخیل بودن تصمیمات استانی در بهبود کیفیت استاندارد‌سازی کالاها است.
وی تاکید کرد: دست‌اندرکاران استاندارد باید از توجه مردم به استاندارد نهایت استفاده را کرده و درصدد ارتقای کیفیت کالاها باشند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: شاخص‌های استاندارد باید در بین مردم جامعه بیش از پیش فرهنگ‌سازی شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول