اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

نمایشگاه استاندارد و جامعه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه استاندارد و جامعه امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح می‌شود.

نمایشگاه استاندارد و جامعه افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه استاندارد و جامعه، میثم اشعریین مدیر نمایشگاه استاندارد و جامعه هدف از برگزاری این نمایشگاه را نهادینه کردن فرهنگ استاندارد ذکر و اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 مهر ماه شروع و تا بیست و چهارم مهر ماه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه دارای 60 غرفه است که 50 شرکت تولیدی، متخصصین و صاحب‌نظران صنایع استانی و همچنین 10 شرکت خدماتی در آن حضور دارند.
مدیر نمایشگاه استاندارد و جامعه با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی قریب به هزار و 200 مترمربع برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره کل استاندارد و با همکاری شرکت نگین علوم مهرگان برگزار می‌شود.
اشعریین با بیان اینکه در این نمایشگاه از صنایع برق و الکترونیک، غذایی و کشاورزی، بسته‌بندی و سلولزی، ساختمانی و معدنی، خودرو و نیرو محرکه و شیمیایی دعوت به‌عمل آمده است، خاطرنشان کرد: غرفه کودک و نوجوان نیز برای فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای استاندارد در نمایشگاه استاندارد و جامعه اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه مراسم آغاز به‌کار این نمایشگاه روز بیست و یکم مهر ماه، ساعت 15 با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و صاحبان صنایع در محل دایمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود، بیان کرد: کالاهای استاندارد و با کیفیت در نمایشگاه امسال به مردم معرفی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول