اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ حوزه علمیه قم:

برآیند طرح صالحین رشد اخلاق در جامعه است

خبرگزاری فارس: یک مبلغ حوزه علمیه قم گفت: طرح صالحین بهترین داروی معنوی در راستای رشد اخلاقیات، معرفت و کرامت انسانی در جامعه است.

برآیند طرح صالحین رشد اخلاق در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام علی طهماسبی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مربیان سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در فارسان با بیان اینکه صفات ثبوتیه خداوند مظهر تمام نمای صفات برتر در جهان است، اظهار داشت: انسان قادر به درک این صفات در تمامی ابعاد نیست، چراکه علم لایتناهی در اختیار خداوند است و انسان در مقابل این عظمت به اندازه ذره اتمی هم بیش نیست.
وی برخورداری از صفات عالیه و گذراندن مراتب کمال را فقط در آموزه‎های دینی اسلام و قرآن دانست و افزود: فراگیران باید در کلاس عرفان و معرفت سالیان متمادی تلمذ کنند تا جرعه‎‌ای از دریای بیکران صفات عالیه را دریافت کنند.
طهماسبی طرح صالحین را بهترین داروی معنوی در حال حاضر برای اقشار مختلف و مرتبط با بسیج عنوان کرد و گفت: در این طرح سعی بر آن شده تا اخلاقیات و معرفت و کرامت انسانی در برنامه‌های روز قرار گیرد و آموزه‎های دینی در رأس کارهای روزمره به صورت الزامات زندگی مورد استفاده قرار گیرد.
مبلغ حوزه علمیه قم در ادامه این نشست شهدای هشت سال دفاع مقدس را سرمایه‌های عظیم معنوی کشور دانست و گفت: الگوبرداری از راه شهدا در دستیابی به تقویت روحیه ایمان و وفاداری اقشار مختلف جامعه بسیار موثر است.
وی افزود: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی هشت سال دفاع مقدس تداوم‌بخش راه پر عزت شهدای ایران اسلامی است.
طهماسبی با بیان اینکه حیات طیبه شهدا همواره منشأ امنیت و آسایش همه‌جانبه کشور است، افزود: با پاسداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس ارج نهاده می‌شود که این مهم می‌تواند ابزاری قوی و مستحکم در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
وی دفاع مقدس را برای کشور یک سرمایه معنوی دانست و گفت: بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا به خوبی از این سرمایه ارزشمند پاسداری کنیم.
طهماسبی با بیان اینکه حق شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باید به خوبی و در خور شأن آنان ادا شود، افزود: برای حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود.
مراسم اختتامیه دوره آموزشی مربیان سرگروه‌های شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت فارسان با حضور 200 نفر از مربیان شجره طیبه صالحین در فارسان برگزار شد.
در پایان این مراسم از افراد برتر این دوره تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول