اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان خبر داد:

انجام برنامه‌های هیئت فوتبال زنجان براساس تقویم ورزشی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال استان زنجان در رده‌های مختلف سنی گفت: برنامه‌های هیئت فوتبال استان زنجان بر‌اساس تقویم ورزشی انجام می‌شود.‌

انجام برنامه‌های هیئت فوتبال زنجان براساس تقویم ورزشی
علی‌رضا اسکندریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز هفته دوم فوتبال مناطق استان زنجان اظهار داشت: فوتبال مناطق استان زنجان در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته دوم فوتبال مناطق استان زنجان آغاز شده است، افزود: فوتبال مناطق استان زنجان با هشت تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه دور مقدماتی مسابقات فوتبال جوانان استان زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: دور دوم این مسابقات که برای انتخاب تیم برای شرکت در مسابقات کشوری است در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود.
وی از برگزاری دور نیمه نهایی و نهایی مسابقات فوتبال جوانان استان در هفته آینده خبر داد و افزود: تیم قزل ‌اوزن در مسابقات فوتبال امیدهای کشور قهرمان شده است.
اسکندریان با اشاره به حضور تیم پرشان زنجان در مسابقات لیگ دسته 2 کشوری تصریح کرد: تیم پرشان هر سه بازی خود را در این مسابقات واگذار کرده و بازی بعدی این تیم نیز در 25 مهر ماه با تیم فولاد گستر سهند تبریز برگزار می‌شود.
وی همچنین از باخت دو بر صفر تیم البرز شهرداری زنجان در بازی سوم مقابل تیم پیام مشهد خبر داد و گفت: تیم البرز شهرداری دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان ادامه داد: تیم البرز شهرداری زنجان در هفته چهارم لیگ دسته دوم به مصاف تیم صبای قم می‌رود.
وی با اشاره به اینکه این تیم صبا با تیم لیگ برتری صبای قم متفاوت است، افزود: بازی آینده تیم پرشان در روز یکشنبه در قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول