اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

ورود به بازارهای بین‌الملل مستلزم استانداردسازی کالاهاست

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود به بازاهای بین‌الملل مستلزم استانداردسازی و تضمین کیفیت کالای صادراتی است.

ورود به بازارهای بین‌الملل مستلزم استانداردسازی کالاهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی اظهار داشت: ترویج و تببین این سیاست باید رویکرد اصلی فعالان صنعت و این نهاد باشد.
وی با تأکید بر افزایش نظارت‌ها در مبادی ورودی و خروجی کالا در سیستان و بلوچستان افزود: استاندارد و تحقیقات صنعتی به منظور از دست ندادن بازار خارجی، نظارت بیشتری را بر کالاهای صادراتی و حتی وارداتی برای افزایش کیفیت در بازار داخل اعمال کند.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر نظارت بیشتر شود نه تنها زمینه ورود به بازارهای جهانی را فراهم می‌کند بلکه باعث افزایش کیفیت کالاهای تولیدی نیز خواهد شد.
آزاد اضافه کرد: هر قدر نظارت و دقت بیشتر باشد، به همان تناسب، رضایت نیز افزایش می‌یابد.
وی بر افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: باید با نگاهی کارشناسانه در راستای افزایش پویایی و کارآمدی کارکنان تلاش کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدیریت در دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای باشد که میزان بازدهی و اثرگذاری کارکنان روز به روز افزایش یابد.
آزاد افزود: اگر چنین نگاهی در دستگاه‌ها اعمال شود، بسیاری از مشکلات مطرح شده در زمینه کمبود نیروی انسانی رفع خواهد شد و دستگاه‌ها به پویایی خواهند رسید.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول