اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی:

توسعه پایدار نیازمند استانداردسازی تمام کالاهاست

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار، راهی جز استانداردسازی کالاها وجود ندارد.

توسعه پایدار نیازمند استانداردسازی تمام کالاهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، وحید مرندی مقدم صبح امروز در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تصویب قانون ارتقای کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی، تمام کالاهای صنعتی مشمول استاندارد شده‌اند.
وی افزود: قبل از این قانون، 600 قلم کالا مشمول کنترل سازمان استاندارد بود اما با تصویب این قانون تمام کالاها مشمول علامت استاندارد شده‌اند.
معاون امور استان‌های مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ادامه داد: تأکید قانون ارتقای کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی تولید بر مبنای استاندارد است.
مرندی مقدم بیان کرد: به این باور رسیده‌ایم که برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، راهی جز استانداردسازی کالاها وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: مؤسسه استاندارد با واگذاری بخش اعظمی از کارها به بخش خصوصی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی را بر عهده گرفته و تمرکز خود را بیشتر صرف کنترل و نظارت در سطح بازار کرده است.
معاون امور استان‌های مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تصریح کرد: در شرایطی که دولت به دنبال کوچک کردن ساختار خود و ادغام وزارتخانه‌ها است، سازمان استاندارد بزرگ‌تر شده و از زیرمجموعه وزارتخانه‌ها به سطح ریاست جمهوری ارتقای یافته که بیانگر اهمیت و جایگاه استاندارد از نگاه مسئولان کشور است.
مرندی مقدم در ادامه بر اجرای استاندارد و سیستم‌های کیفیت این نهاد مؤسسه تأکید کرد.
وی بیان کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که برعهده سازمان استاندارد نهاده شده باید دستگاه‌های مربوطه با حمایت‌های همه جانبه این سازمان را یاری کنند تا با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی‌های جدید بتواند به تعهدات خود به نحو شایسته عمل کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول