اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

قطار توسعه لرستان با شتاب خوبی به حرکت در آمده است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: قطار توسعه در این استان ‌با شتاب خوبی ‌به حرکت در آمده است.

قطار توسعه لرستان با شتاب خوبی به حرکت در آمده است
به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، حبیب الله دهمرده شامگاه چهارشنبه در جمع تعدادی از مردم پلدختر گفت: از مردم نیز برای تحقق اهداف دولت خدمتگزار انتظار کمک داریم چون انگیزه‌ای غیر از خدمت بی‌منت نمی‌بینم.
وی کار کردن برای مردم را توفیق الهی دانست و گفت: فضا کار در استان لرستان فضای همدلی و تعامل بین مسئولان، نخبگان وجود دارد و معدل کار معدل خوبی است و بر این مسیر اصرار داریم.
دهمرده افزود: لرستان از عقب‌ماندگی تاریخی رنج می‌برد و کارهایی که طی این چند سال در این استان صورت گرفته است قابل دفاع است هرچند که اعداد و ارقام در پروژه‌ها قانع کننده نیست اما مسیر حرکت مسیر قابل دفاعی است.
وی گفت: در سایه توجه و عنایت دولت دکتر احمدی‌نژاد و تلاش دولتمردان روند اجرایی طرح‌های عمرانی و زیر بنایی در لرستان سرعت بالایی به خود گرفته است.
دهمرده قطار را در زیر ساخت‌های استان مهم ارزیابی کرد و افزود: آغاز سه طرح مهم ملی توسط ریاست جمهور نقطه عطفی در تاریخ لرستان است و آغاز این طرح‌های زیر بنایی اقدام موثر و جهادی در عرصه توسعه و شکوفایی لرستان در سال جهاد اقتصادی است.
استاندار لرستان گفت: این اقدامات که توسط ریاست جمهور کلنگ آن‌ها به زمین زده شد در جهت خدمت‌رسانی به مردم متدین و ولایتمدار لرستان و در زمینه توسعه ارتباطات و حمل و نقل ریلی کشور است که با اجرایی شدن آن زمینه رونق اقتصادی لرستان می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: قطار توسعه در استان لرستان با شتاب خوبی  به حرکت در آمده است که این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
استاندار لرستان هدف از سفر به شهرستان‌های استان را بازدید از پروژه‌ها و در جریان قرار گرفتن پیشرفت فیزیکی آنان از نزدیک و بررسی مسایل و مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: ما تنها به گزارش مدیران اکتفا نمی‌کنیم بلکه از نزدیک به صورت میدانی نقاط قوت و ضعف‌ها را بررسی و سرعت، صحت و دقت را با هم در نظر گرفته تا راندمان کار پیش بیفتد.
دهمرده از ثابت ماندن پیمانکاران و ضعف در پروژه‌ها انتقاد کرد و گفت: ثابت ماندن پیمانکار در لرستان یک طلسم شده بود که اینک این طلسم شکسته شده است و قرار نیست اگر پیمانکار نتوانست کار کند و در موعد مقرر پروژه را تحویل دهد در کار خود باقی بماند.
وی افزود: در شهرستان پلدختر در مسکن مهر و استخر شنا پیمانکاران این دو پروژه خلع ید شدند و پیمانکاران قوی جایگزین آن‌ها شد.
استاندار لرستان مجموعه کارهایی که در استان شده را در سایه  تعامل و همدلی مجموعه اجرایی و بهره‌مندی از نظرات نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس و تمام ظرفیت‌های موجود در لرستان دانست.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست موانع و مشکلات طرح‌ها را شناسایی و در روند اجرای طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری از آن‌ها تسریع کنند.
در این سفر روسای جهاد کشاورزی، مسکن و شهرسازی، راه و ترابری، ورزش و جوانان، نوسازی و تجهیز مدارس لرستان استاندار لرستان را همراهی کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول