اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

ثبت جهانی بازار تبریز منشا خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت جهانی بازار تبریز منشا خدمت بزرگی به مردم و بازاریان است.

ثبت جهانی بازار تبریز منشا خدمت به مردم است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی اظهار داشت: تداوم مرمت و رسیدگی به بازار می‌تواند طی سال‌های آتی منشاء خدمات بزرگ‌تری برای شهروندان باشد.
وی خاطرنشان کرد: لازم است آثار ملموس و محسوس ثبت جهانی بازار تبریز در بهبود زندگی و کسب و کار بازاریان و مسائل اجتماعی و اقتصادی، برای افکار عمومی بیان شود که سازمان میراث فرهنگی استان اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به نقش سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در ثبت جهانی بازار تبریز گفت: خدمات این سازمان در استان در ثبت بازار تاریخی تبریز قابل قدردانی است.
فرهنگی با تاکید بر اینکه باید آثار ثبت جهانی را در عمل مشاهده کنیم، تصریح کرد: مردم و بازاریان بی‌تردید از منافع مستقیم و غیر مستقیم این ثبت جهانی بهره‌مند خواهند شد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با تاکید بر لزوم بررسی اتفاقات بازار تبریز از زمان ثبت جهانی تاکنون خاطرنشان کرد: شایسته است مسئولان نگذراند ثبت جهانی بازار تبریز به سمت تشریفاتی شدن پیش برود.
فرهنگی یادآور شد: لازم است در راستای این ثبت جهانی، با پیگیری سازمان میراث فرهنگی و تمام دستگاه‌های مسئول، موجبات افزایش و رونق ورود گردشگر به استان آذربایجان‌شرقی بیش از پیش فراهم شود.
بازار جهانی تبریز با دارا بودن بیش از 160 عنصر مختلف، به عنوان بزرگ‌ترین سازه سرپوشیده آجری به هم پیوسته جهان سال گذشته در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو  ثبت شده و مراسم ثبت جهانی آن با حضور رئیس جمهور مرداد ماه سال‌جاری در تبریز برگزار شد.
‌انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول