اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهر سازی استان زنجان خبر داد:

ساخت 1200 واحد مسکونی برای فرهنگیان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان گفت: در طی 12 ماه آینده واحدهای مسکونی یک هزار و 200 واحدی فرهنگیان ساخته می‌شود.

ساخت 1200 واحد مسکونی برای فرهنگیان زنجانی
حافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با ایجاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مرتبط در یک زمان‌بندی مشخص برای مسکن فرهنگیان برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: از نظر عقد قرار داد سقفی برای استان زنجان وجود ندارد و ماهیانه 32 میلیارد تومان برای عقد قرارداد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پنج درصد پروژه‌های مسکن مهر را به بهزیستی اختصاص داده‌اند، افزود: برای سال‌های 89 و 90 تعداد 2 هزار و 15 واحد سهم بهزیستی استان زنجان از مسکن مهر بود.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مشکل زمین مسکن مهر در حوزه خیرین مسکن‌ساز به زودی حل می‌شود، خاطر نشان کرد: بحث مشکل مسکن مهر جانبازان زنجانی نیز در حال پیگیری است.
وی ضمن قدردانی از زحمت‌های اداره پست استان زنجان به فعالیت‌های آنان نیز اشاره کرد و گفت: در اداره پست می‌توان گفت با وارد کردن 14 هزار اسم در سامانه انقلابی در ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر صورت گرفته است.
باباپور با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در کشور است، تصریح کرد: مسکن مهر نقش مهمی در تامسن مسکن مردم و به ویژه نیازمندان داشت.
وی واگذاری مسکن تا سال 84 را 4 هزار و 772 واحد عنوان کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت عدالت ‌محور 33 هزار و 524 واحد مسکونی واگذار شده است.
مدیر کل مسکن و شهر سازی استان زنجان افزود: سهمیه شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال 89 و 90، 19 هزار و 500 واحد مسکونی بود که این سهمیه به 25 هزار و 500 واحد افزایش یافته است.
وی یادآور شد: در سال‌جاری بیش از 5 هزار واحد مسکونی مهر واگذار می‌شود که استان زنجان بعد از تهران و اصفهان بیشترین واگذاری را در واحد مسکونی مهر را به خود اختصاص داده است.
باباپور خاطر نشان کرد: سهمیه استان زنجان برای سال‌جاری 10 هزار واحد بود که در چهار ماهه نخست سال محقق شده است.
وی با بیان اینکه زمین برای پروژه‌های سال‌جاری تامین شده است، تصریح کرد: برای پروژه‌های سال 91 مشکل وجود دارد، که باید با برنامه‌ریزی این مشکلات حل شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول