اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شوشتر؛

همایش «یافته‌های پژوهشی مبانی بیولوژیکی تمرین» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر گفت: فردا همایش منطقه‌ای یافته‌های پژوهشی مبانی بیولوژیکی تمرین در این دانشگاه برگزار می‌شود.

همایش «یافته‌های پژوهشی مبانی بیولوژیکی تمرین» برگزار می‌شود
غفار پوربختیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: دانشگاه جامع شهرستان شوشتر از پیشتازان در برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و ملی است و به این دلیل نخستین همایش یافته‌های پژوهشی مبانی بیولوژیکی تمرین در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نحوه و مکان برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: به همت حوزه پژوهشی واحد شوشتر و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی منطقه، نخستین همایش منطقه‌ای یافته‌های پژوهشی در حوزه مبانی بیولوژیکی تمرین فردا بیست و یکم مهر ماه در واحد شوشتر برگزار می‌شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر خاطرنشان کرد: این همایش با حضور جمعی از محققان و اندیشمندان استانی و کشوری از ساعت 9 صبح در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سطح علمی این همایش بسیار خوب است و بیش از 50 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
پوربختیار با اشاره به تعداد مقاله‌های داوری شده و تایید شده تاکید کرد: تعداد 40 مقاله با رای هیئت داوران پذیرفته شده است و از این میان 9 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول