اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداری مالی اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد:

رشد 25 درصدی مسابقه‌های قرآنی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر اداری مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کمی و کیفی مسابقه‌های قرآنی، تعداد شرکت کنندگان در مسابقه‌های قرآنی استان فارس نسبت به سال گذشته رشد 250 درصدی داشته است.

رشد 25 درصدی مسابقه‌های قرآنی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی مومن‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک مدیران و کارشناسان اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیز داری استان فارس اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن‌محوری، ولایت‌مداری، مردمی بودن و امانت‌داری بوده است.
مومن‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری سازمان اوقاف در سطح ستاد، بسیج منابع مادی و معنوی برای تحقق سند 20 ساله ایجاد هماهنگی بین معاونان، اداره‌های کل، دفاتر ستادی، شفاف‌سازی ملاک و ارزشیابی از دیگر برنامه‌های تدوین شده در سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه متولی فیزیکی مساجد نبوده اما محتوایی هستند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است که جمع‌آوری نذور مردمی صرف همان بقعه شود.
مدیر اداری مالی اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: یک واقف می‌تواند خیر باشد اما یک خیر واقف نیست.
مومن‌زاده اضافه کرد: برگزاری کنگره معصومین (ع) در سراسر کشور به ویژه استان فارس و اعزام مبلغ به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس است.
مومن‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سال 90 و چشم‌انداز 20 ساله، نماینده ولی فقیه و نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه فارس از فردا به مدت دو روز مهمان اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس هستند.
وی اضافه کرد: دیدار با آیت‌الله اسدالله ایمانی، بازدید از امامزادگان واجب‌التعظیم در شهرستان‌های جهرم، فسا، کازرون و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه‌های این دیدار است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در نشست هم‌اندیشی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس طی سخنانی گفت: برای حل اختلاف‌های اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف باید تعصب‌های سازمانی کنار گذاشته شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا محمد زاده اضافه کرد: استان‌های زنجان، قزوین و فارس بیشترین درگیری‌ها را با منابع طبیعی دارند.
وی خاطرنشان کرد: برای رفع این معضل باید از اراضی مورد اختلاف بازدید به عمل آید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول