اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد:

آغاز پروازهای حج تمتع از آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پروازهای حج تمتع از فرودگاه ارومیه آغاز شد.

آغاز پروازهای حج تمتع از آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کمال پرهیزکار امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین پرواز حج تمتع صبح امروز از فرودگاه ارومیه انجام شد.
وی با بیان اینکه انجام نخستین پرواز زائران بیت الله‌الحرام استان آذربایجان غربی از فرودگاه ارومیه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: نخستین پروازهای حج تمتع امسال از فرودگاه ارومیه با حضور امام جمعه ارومیه، مدیرکل فرودگاه‌های استان، فرماندهی انتظامی و سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان، ، مسئولان فرودگاه، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی هما، ماهان و نماینده دفتر حج و زیارت استان آذربایجان غربی از فرودگاه ارومیه به مقصد جده انجام شد.
این مسئول افزود: این پرواز نخستین پرواز زائران استان آذربایجان غربی به مقصد عربستان برای به جا آوردن فرایض حج واجب بود که در آن  243 مسافر با هواپیمای ایرباس 300 ماهان به جده منتقل شدند.
پرهیزکار خاطرنشان کرد: در این راستا 12 پرواز از مبدا فرودگاه بین‌المللی ارومیه به مقصد جده در کشور عربستان صورت خواهد گرفت که همه این پروازها به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان انجام  می‌گیرد و تعداد 2 هزار و 390 نفر زائر در قالب 18کاروان تا 23 مهر ماه با 12سورتی پروازی از این فرودگاه عازم سرزمین وحی خواهند شد.
وی جوان‌ترین زائر با 10سال سن را آقای امین عزیز انباری از مهاباد و سالمند‌ترین زائر را با یکصدسال سن از مهاباد به نام خانم مروت غیلانی اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به زمان برگشت حجاج از مکه به فرودگاه ارومیه، اعلام کرد: پروازهای برگشت از عربستان سعودی 35 تا 40 روز است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول