اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فرودگاه سردار جنگل رشت صورت گرفت؛

اعزام 1110 زائر گیلان به حج تمتع

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرودگاه گیلان گفت: امسال یک‌هزار و 110 نفر زائر گیلانی برای انجام حج تمتع از فرودگاه رشت اعزام می‌شوند.

اعزام 1110 زائر گیلان به حج تمتع
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فتاح رضوانی عصر امروز در جلسه هماهنگی شرکت هواپیمایی حج و زیارت استان و ارگان‌های داخل مستقر در فرودگاه رشت درباره پروازهای حج تمتع اظهار داشت: امسال پروازهای حج تمتع در دهه نخست آبان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به تعداد اعزام زائران به حج تمتع اذعان داشت: امسال یک‌هزار و 110 نفر زائر گیلانی از فرودگاه رشت به مدینه اعزام می‌شوند.
به گفته وی، زائران گیلانی برای انجام اعمال حج ابراهیمی از 6 تا 8 آبان امسال در قالب پنج پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
مدیر کل فرودگاه گیلان اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ماهان با استفاده از تایپ هواپیمای ایرباس 600-300 مسئولیت اعزام یک‌هزار و 110 نفر زائر گیلانی به مدینه را از فرودگاه رشت به‌عهده گرفته است.
وی به تجهیزات و امکانات شرکت هندلینگ کننده اشاره کرد و گفت: هواپیمایی ماهان باید از اول آبان تمام تجهیزات و امکانات خود را برای خدمات‌دهی مطلوب به زائران در فرودگاه رشت مستقر و از کادر عملیاتی صلاحیت‌دار و مجرب برای این عملیات مهم بهره گیرد.
رضوانی به توجیه مدیران کاروان‌ها از فرآیند عملیات حج توسط حج و زیارت استان اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم تمام مدیران حج به همراه نماینده حج و زیارت گیلان قبل از آغاز پروازها تور عملیاتی حج را در فرودگاه رشت داشته باشند.
وی از مدیر حج و زیارت گیلان خواست تا با هماهنگی و قرارداد با اداره کل پست گیلان، ایستایی زائران پروازهای برگشت را در فرودگاه رشت کمتر کرده و تمام بارها را در پروازهای برگشتی از طریق پست به زائران ارسال کنند.
 این مسئول خاطرنشان کرد: امسال 74 نفر از مسئولان و عوامل مربوطه با عملیات حج از گیلان به عربستان و بالعکس به زائران گیلانی خدمات‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول