اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدرلو در گفت‌وگو با فارس:

صبا با قدرت لیگ را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس:‌ هافبک دفاعی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبا در ادامه دیدارهای لیگ برتر با قدرت در برابر حریفان حاضر می‌شود.

صبا با قدرت لیگ را ادامه می‌دهد
مهدی بدرلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی پر گل صبای قم مقابل تیم منتخب اسلامشهر در دیدار تدارکاتی اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما توانستند با نمایش گذاشتن یک بازی دیدنی آمادگی صد در صد خود را نشان دهند.
وی ادامه داد: بازیکنان صبا در این بازی هماهنگی خوبی داشتند و فاصله خط دفاع،‌ هافبک و حمله صبا بسیار کم بود و توانستیم آمادگی خود را خوبی نشان دهیم و از هر نظر برای دیدار حساس هفته دهم لیگ برتر با ذوب آهن محک بخوریم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به بازی این هفته مقابل ذوب آهن، تصریح کرد: تیم مقابل ما هم مهره‌های خوبی دارد و از‌ هافبک و فورواردهای سرعتی خوبی برخوردار است، اما بازیکنان صبا با هماهنگی که با یکدیگر دارند، خطوط ‌هافبک و فوروارد ذوب آهن اصفهان را از کار می‌اندازند.
وی ادامه داد: از زمان حضورم در تیم صبای قم تجربیات بسیار گران بها و خوبی در نحوه بازی خودم احساس می‌کنم و امیدوارم یکی از نفراتی باشم که امسال در تیم صبای قم برای رسیدن این تیم به موفقیت تاثیر گذار و مطلوب بازی کنم.
بدرلو در ادامه با بیان اینکه کسب سه امتیاز این دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان برای تیم صبا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: تیم صبا پس از شکست خود در مقابل پرسپولیس تهران نیاز مبرمی به کسب این سه امتیاز دارد تا روحیه خوبی برای ادامه لیگ کسب کند.
وی ادامه داد: بازیکنان صبا با تمام توان خود در این دیدار خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان حاضر خواهند شد تا بتواند با بردی دلنشین جواب زحمات کادر فنی و مدیریت تیم را بدهد و بازی جذابی را برای تماشاگران قمی به نمایش بگذارد تا از دیدن آن لذت ببرند.
هافبک تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم ما بازی‌های سختی را پیش رو دارد و باید با تمام نیرو در ادامه لیگ حاضر شود تا بتواند در پایان مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جایگاه خوبی قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه صبای قم هر هفته بهتر می‌شود، عنوان کرد: صبا در یکی از بهترین روزهای آمادگی خود مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد و این مهم را روز جمعه این هفته برابر تماشاگران خود نشان خواهد داد.
بدرلو ادامه داد: با این حال نمی‌توان اتفاقات مسابقه را پیش‌بینی کرد و حتما صبای قم می‌تواند با ارائه بازی خوب خود تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.
صبای قم در پنجمین بازی خانگی خود در لیگ یازدهم از ساعت 17 عصر جمعه بیست و دوم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول