اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل خبر داد:

نصب پلاک 10 رقمی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری در تلاش هستیم تا پلاک‌های 10 رقمی که مربوط به کد پستی هر خانواده است در شهرها و حتی روستاهای استان اردبیل نصب کنیم.

نصب پلاک 10 رقمی در اردبیل
سیاوش سکاکی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طبق قرارداد امضا شده با شهرداری اردبیل به زودی نصب این پلاک‌ها را آغاز می‌کنیم که مرحله به هنگام‌رسانی اطلاعات در وضعیت پایانی است و با 100 میلیون تومان اعتبار در تهیه پلاک‌ها به زودی پلاک‌کوبی مناطق اردبیل آغاز می‌شود.
مدیرکل پست استان اردبیل با قدردانی از همت شورای شهر و شهرداری و برخی دیگر از مسئولان، از اجرای این طرح در سایر شهرها نظیر مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و به تدریج در سایر شهرستان‌ها خبر داد.
مدیرکل پست استان اردبیل اعلام کرد: امسال با تاکید مدیرعامل شرکت پست سال کیفیت خدمات در این مجموعه نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: در این رابطه ما در 13 آیتم و شاخص ارائه خدمات را با کنترل دایم و رتبه‌بندی سالانه انجام می‌دهیم و اگر قصور و کوتاهی نیز وجود داشته باشد از مردم استان عذر‌خواهی می‌کنیم.
این مسئول بیان داشت: به غیر از اداره کل، باجه چهارراه و دفتر حافظ آماده ارائه خدمات است تا مردم با مراجعه به آنها بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
مدیرکل پست استان اردبیل با قدردانی از تلاش نامه‌رسانان در شرایط مناسب جوی و نامناسب جوی در توزیع نامه‌ها اظهار داشت: امروز نگاه به پست به عنوان یک صنعت متحول در حقیقت پایداری محیط زیست، کاهش آلودگی و صرفه‌جویی منابع ملی و انجام فعالیت‌های مختلف است.
این مسئول به خدمات متنوع و موثر خرید اینترنتی، خدمات نیابتی، پست ویژه و خدمات دیگر شرکت پست اشاره کرد.
وی در ادامه سخنان خود به سرویس‌های مختلف شرکت پست نظیر گذرنامه، گواهینامه‌، خدمات بازرگانی و... اشاره کرد و افزود: این خدمات در حداقل زمان و با کمترین آسیب و تهدید انجام می‌شود.
این مسئول از راه‌اندازی سیستم ست ویژه در استان خبر داد و گفت: اقدامات پست با فناوری‌های جدید علاوه بر کاهش سفرهای شهری و بین‌شهری به کاهش برخی از اقدامات غیر‌مفید منجر شده است و در کنار صرفه‌جویی وقت، منابع ملی، آلایندگی را نیز در محیط به کمترین میزان کاهش داده است.
مدیرکل پست استان همچنین از انتشار تمبر یادبود و سفارش تهیه تمبر شخصی با تصاویر دلخواه خبر داد و بیان داشت: در این زمنیه ما آماده ثبت سفارش مورد نظر هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار فارس ابراز داشت: در یک سال گذشته 40 هزار مورد اظهارنامه مالیاتی توزیع کردیم که از این لحاظ رتبه هفتم کشور را داریم.
این مسئول ادامه داد: 80 درصد توزیع اظهار‌نامه‌های مالیاتی در استان به همت پست انجام شده و در کنار آن تمام گواهینامه مراکز فنی و حرفه‌ای از طریق پست توزیع شده است.
مدیرکل پست استان اردبیل در پایان از ورود و خروج 6 میلیون مرسوله پستی در یک سال گذشته خبر داد و افزود: این کار با شایستگی و به شکل مطلوب انجام شده و در کنار آن شاهد توزیع قبوض تلفن، موبایل، گذرنامه کالابرگ و برخی دیگر از خدمات عمومی هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول