اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان:

مدیریت چند طبقه مهمترین مشکل کتابخانه‌های عمومی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: مهمترین مشکل در حوزه کتابخانه‌های عمومی، مدیریت چند طبقه آنها است که باید مسئولیت هماهنگی اطلاعات به‌صورت یکپارچه درآید.

مدیریت چند طبقه مهمترین مشکل کتابخانه‌های عمومی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیران کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه باید افق دیدمان را از حصرهای موجود خارج کنیم، اظهار داشت: برای اصلاح و داشتن اطلاعات دقیق در بحث کتابخانه‌ها باید شاخص‌های اندازه‌گیری جدیدی تعریف کرد، به همین دلیل ایجاد شبکه منظم اطلاعات مهمترین نیاز روز کتابخانه‌های استان جهت برنامه‌ریزی و شناسایی نیازهای واقعی در حوزه فرهنگ است.
وی با اشاره به اینکه در بخش مسائل کیفی در کشور مشکل آمارگیری داریم، افزود: مهمترین مشکل در حوزه کتابخانه‌های عمومی، مدیریت چند طبقه آنها است که باید مسئولیت هماهنگی اطلاعات به‌صورت یکپارچه درآید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید برای داشتن اطلاعات روشن و شفاف به سمت ایجاد یکسری از مسئولیت‌های فرابخشی حرکت کرد، تصریح کرد: شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که برای گرفتن آمار دقیق از کتابخانه‌های استان لازم به استعلام از مکان‌های مختلف نباشد و بتوان از یک مرجع آمار مورد نیاز را دریافت کرد.
وی تاکید کرد: باید ورای ساختارهای موجود یک شبکه منظم اطلاعاتی وجود داشته باشد.
اسماعیلی ادامه داد: ورود به سامانه اصلاح اطلاعات را در ارتقای ساختارهای کتابخانه‌ای و سرانه مطالعه مهم است و متولیان این امر باید افق دیدشان را از حصارهای سنتی دور کرده و وضعیتی روشن را از اقدامات خود در این زمینه ارائه دهند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در استان نیازی به فضای فیزیکی نداریم و باید با امکانات موجود از فضاهای مجازی بیشترین استفاده را کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول