اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان اصفهان:

حادثه خمینی‌شهر حاصل فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه حادثه خمینی‌شهر حاصل فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی است،گفت: هرچه از دستورات دینی فاصله بگیریم، شاهد این‌گونه حوادث خواهیم بود.

حادثه خمینی‌شهر حاصل فاصله گرفتن از ارزش‌های دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا حبیبی صبح امروز قبل از اجرای حکم اعدام متهمان متجاوز در جمع 10هزار نفر از مردم متدین خمینی‌ شهر با بیان اینکه مردم این شهر پس از وقوع این حادثه تلخ، انزجار و خشم خود را نسبت به این قضیه اعلام کردند، اظهار داشت: امروز شما مردم با حضور شکوهمند خود پشت گرمی و قاطعیت خود را نسبت به حکم دستگاه قضا ثابت کردید.
وی با بیان اینکه خمینی شهر از زمان‌های گذشته دارای سابقه فرهنگی و نیز دینی بوده است، افزود: شما مردم به‌عنوان شاهدان بر اجرای احکام الهی یک بار دیگر به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردید که جای انجام چنین گناهان در این شهر نیست.
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: اجرای احکام الهی برای این افراد طی گذر از همه مراحل قانونی به این نتیجه رسیده و اجرا می‌شود.
وی در حاشیه صحبت‌های خود با قرائت آیه‌ای از سوره نور گفت: بر اساس این آیه از قرآن صدور بر دستور مجازات برای افراد خاطی نباید به دلیل رافت و عطوفت باعث عدم اجرای حکم الهی و ترحم شود.
حبیبی با تاکید به اینکه اجرای این عمل حکم الهی است، بیان کرد: برخورد قاطع خانواده دستگاه قضا برای برخورد با اراذل و اوباش به کسانی که به حریم خصوصی و نوامیس مردم تجاوز کرده‌اند، شعار نیست بلکه یک واقعیتی است که بارها و بارها شاهد عملی شدن آن بوده‌اید.
 وی در ادامه خطاب به جمع حاضر گفت: وقوع چنین اتفاقات به خاطر دور شدن از ارزش‌ها و مباحث دینی است که هرچه از دستورات دینی فاصله بگیریم، شاهد این‌گونه حوادث خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان ادامه داد: شارع مقدس اسلام، رهبران و نیز در قرآن و دستورات دینی تاکید به حفظ حجاب، حلال و حرام در حریم عمومی و شخصی و  حتی در جشن‌ها و مراسم خصوصی دارند، برای این است که زنان و نوامیس از مزاحمان در امان باشند.
حبیبی ادامه داد: وقوع چنین وقایعی مسئولیت همه دستگاه‌ها به‌ ویژه دستگاه‌های فرهنگی و نیز خانواده‌ها را سنگین‌تر می‌کند که البته باید به این موارد توجه خاص داشت.
وی در پایان مراسم ضمن تشکر ویژه از نیروی انتظامی به خاطر سرعت در تشخیص و شناسایی به موقع متهمان از تمامی کسانی که در اجرای این احکام در خمینی شهر و اصفهان تلاش کردند، قدردانی کرد.
به گزارش فارس، حکم اجرای احکام و جرم این افراد توسط دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان در جمع حضار قرائت و سپس در ساعت 6.8 دقیقه بامداد امروز این افراد به دار مجازات آویخته شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول