اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای نظارت و کنترل بازار خراسان رضوی مصوب شد؛

3000 تومان نرخ مصوب فروش تخم‌مرغ در مشهد

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان خراسان رضوی نرخ مصوب فروش تخم‌مرغ در واحدهای صنفی مشهد به ازای هر کیلوگرم 3 هزار تومان اعلام شد.

3000 تومان نرخ مصوب فروش تخم‌مرغ در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، در این جلسه با توجه به روند کاهشی قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر و همچنین با برگزاری جلسات متعدد با سازمان جهاد کشاورزی و براساس دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت تخم‌مرغ درب واحدهای مرغداری 2 هزار و 500 تومان ، در مراکز پخش عمده‌فروشی 2 هزار و 600 تومان و قیمت مصرف کننده در واحدهای صنفی با لحاظ ضرایب منطقی سود، حداکثر 3 هزار تومان اعلام شد.
همچنین در این جلسه تصویب شد که نظارت‌ها بر مراکز پخش، عمده‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های تخم‌مرغ توسط بازرسان اصناف و سازمان تشدید شده و با هرگونه احتکار و کم‌فروشی و گران‌فروشی تخم‌مرغ به شدت برخورد می‌شود.
مسئولان در این جلسه ابراز امیداوری کردند که مجموعه اقدامات، در جهت تامین بازار تخم مرغ و تعدیل قیمت آن با همراهی و مشارکت اصناف و سایر دستگاه‌های متولی صورت می‌پذیرد و روند کاهش قیمت این محصول را تداوم بخشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول