اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به افزایش قیمت تخم‌مرغ؛

فروش تخم‌مرغ باید به صورت کیلویی عرضه شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به افزایش قیمت تخم‌مرغ، فروش تخم مرغ باید به صورت کیلویی بین مردم عرضه شود.

فروش تخم‌مرغ باید به صورت کیلویی عرضه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، غلامرضا گنجی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: قیمت تخم‌مرغ در شهرستان ایرانشهر با افزایش 20 درصدی روبه‌رو بوده است.
وی از فروش تخم‌مرغ به صورت دانه‌ای انتقاد کرد وبا تاکید بر فروش کیلویی پیگیری این روند را از طریق نظارت بر عهده فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ خواستار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ایرانشهر بیان کرد: وارد کنندگان تخم‌مرغ با خرید کیلویی تخم‌مرغ کوچک و فروش آن به صورت دانه‌ای در شهرستان از سود بیشتری بهره‌مند می‌شوند.
گنجی توزیع کارت سوخت نفت سفید را با توجه به فرارسیدن فصل سرما، جمع‌آوری دست‌فروشان و دوره گردان از سطح معابر، صدور فاکتور حاوی قیمت و تناژ بار توسط کوره‌داران برای کامیون‌های اجر و فروش آجر به قیمت مصوب را خواستار شد.
وی از شرکت‌های توزیع گاز مایع نیز خواست در راستای رفاه حال شهروندان و خدمات بهتر، توزیع کپسول گاز مایع به صورت اشتراک و درب منازل انجام شود.
معظم محمود زاده رئیس اداره بازرگانی شهرستان نیز گزارشی از طرح نظارتی ویژه مداری ارائه دارد و گفت: دراوایل مهر ماه از تمامی مدارس غیرانتفاعی و مهم کودک‌های سطح شهرستان برای کنترل شهریه بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول