اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد راهیان‌نور:

اعزام راهیان‌نور از آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد راهیان‌نور استان ایلام گفت: اعزام راهیان‌نور از آبان‌ماه امسال به شکل و شیوه جدیدی آغاز می‌شود.

اعزام راهیان‌نور از آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جواد تاجیک ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد راهیان‌نور استان ایلام اظهار داشت: طرح راهیان‌نو‌ر از آبان ماه امسال به سبک و شیوه جدیدی آغاز شده و استان ایلام نیز در این زمینه فعال می‌شود.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌های مختلفی تدوین شده که به مرور در طول سال در مناطق مختلف کشور اجرایی می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها و جاده‌های دسترسی به یادمان‌ها و مناطق عملیاتی مناطق مختلف کشور از جمله استان ایلام را از دیگر برنامه‌های ستاد راهیان‌نور است.
تاجیک تصریح کرد: تمام توان خود را صرف توسعه برنامه‌های ستاد راهیان‌نور در مناطق مختلف کشور کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. 
نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مرکز راهیان‌نور نیز در این نشست گفت: طرح جامع ساماندهی راهیان‌نور در استان ایلام تدوین می‌شود.
سیدجمال علی‌حسینی اظهار داشت: برای ساماندهی کاروان‌های راهیان‌نور برنامه‌های مختلفی از سوی این ستاد تدوین شده است.
وی ادامه داد: استان ایلام یکی از آوردگاه‌های دوران دفاع مقدس است که عملیات‌های مختلفی در این منطقه از کشور در دوران دفاع مقدس روی داده است.
این مسئول اضافه کرد: بر این اساس این منطقه از ایران اسلامی همواره از سوی مردم و کاروان‌های راهیان‌نور مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی را به یادگار گذاشتند.
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی اظهار داشت: مردم این سرزمین بدون کمترین امکانات در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستادند.
وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور فرصت مناسبی برای معرفی استان ایلام و یادآوری خاطرات دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه پاسداران امیر المومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یادمان‌های مختلفی وجود دارد.
سردار سید صادق کاکی اظهخار داشت: ایجاد زیرساخت‌های عمرانی از جمله راه، آب و ... و تجهیز این یادمان‌ها ضروری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول