اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم تاکید کرد:

ارتقای آموزه‏های تربیتی و مهارتی در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مهم‏ترین اهداف حلقه شجره طیبه صالحین افزایش آموزه‏های تربیتی، مهارتی، معرفتی و بصیرتی است.

ارتقای آموزه‏های تربیتی و مهارتی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در دومین گردهمایی مسئولان حلقه‏های شجره طیبه صالحین در دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان، با تبیین اهداف حلقه‏های صالحین اظهار داشت: مهم‏ترین اهداف حلقه‏های شجره طیبه صالحین، افزایش آموزه‏های تربیتی، مهارتی، معرفتی و بصیرتی است.
اسماعیل شجاعان، از مربیان حلقه صالحین نیز یکی از مشخصه‏های جنگ نرم را آرام و نرم بودن آن دانست و افزود: ما اکنون در یک فضای جنگی هستیم که بی‏صدا به سراغ فرهنگ ما آمده و باید در این فضای جنگی به دنبال پیروزی و غلبه بر آن باشیم.
وی تمام تصمیم‏های یک کشور را مبتنی بر فرهنگ دانست و بیان کرد: تصمیم‏های مهم دولت‏ها اعم از اقتصادی، سیاسی و ... براساس مشخصه‏های فرهنگی است.
این کارشناس اضافه کرد: فرهنگ جهت دهنده تصمیمات کلان کشور است و باید به هر طریق ممکن فرهنگ خود را حفظ کنیم و نگذاریم دستخوش فرهنگ بیگانه شود.
شجاعان اظهار داشت: دشمنان به دنبال تاثیرگذاری و تغییر فرهنگ در کشورها بوده و مهم‏ترین چیزی که دشمنان به دنبال آن در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، جایگزینی ولایت شیطان به جای ولایت الله است.
مربی گروه حلقه صالحین بهترین راه نفوذ دشمنان را حریم شخصی دانست و افزود: دشمنان با فیلم‏های غیراخلاقی، اینترنت و موبایل و ... تلاش دارند تا در قلب‏ها و ذهن‏ها تاثیر بگذارند و کم کم فرهنگ و شیوه فکری و رفتاری جوانان ما خصوصا نسل جدید را تغییر دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول