اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

دومین یادمان مناطق عملیاتی غرب کشور پرده‌برداری شد

خبرگزاری فارس: دومین یادمان استان همدان در مناطق عملیاتی غرب کشور در دوران دفاع مقدس پرده‌برداری شد.

دومین یادمان مناطق عملیاتی غرب کشور پرده‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، دومین یادمان استان همدان در مناطق عملیاتی غرب کشور در دوران دفاع مقدس پرده‌برداری شد..
ظهر دیروز ارتفاعات قراویز و دشت سر پل ذهاب شاهد حضور دوباره مدافعانی بود که به هنگام غرش تانک‌های دشمن در دشت ذهاب جانانه ایستادند تا شهر سر پل ذهاب سقوط نکند.
پیکر شهیدانی چون سردار شهید "حسن مرادیان" ماه‌ها در بلندی های قراویز باقی ماند تا شاهدی باشد بر مظلومیت، رشادت و افتخارات غیورمردان این حماسه سترگ که اینک پس از 30 سال از ایام آن عملیات حماسی، تقابل دیگری از جنس مقاومت نرم برای معرفی جانفشانی رزمندگان بارها در این بخش از سرزمین ایران اسلامی فراهم شده است.
آماده‌سازی سنگرها و راهکارها، جاده‌کشی و مستندسازی اسناد و مدارک و همچنین نصب آن در فضای یادمان از ماه مبارک رمضان تاکنون صورت پذیرفته و اکنون فضای لازم را برای حضور جوانان پرشور و با معرفت ایران اسلامی در قالب راهیان نور فراهم نموده است.
این گروه که به منظور توجیه راویان و تبادل نظر در خصوص شیوه بیان وقایع رزمندگان استان در آن منطقه گرد هم آمده بودند میثاقی دوباره با آرمان‌های امام و شهیدان بستند که تا آخر بر سر پیمان مجدد خود هستیم و برای حفظ دستاوردهای خون شهیدان گرانقدرمان با حضور خود به عنوان راوی یک بار دیگر بصیرت و ولایت پذیری شهیدان ایران اسلامی را به یکدیگر و همه خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور می‌شویم.
یادمان مذکور در 320 کیلومتری استان همدان از ابتدای آبان ماه آماده بازدید علاقه‌مندان در قالب کاروان‌های راهیان نور است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول