اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

طرح جامع شهر باباحیدر در دست تهیه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه طرح جامع شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان در دست اجراست.

طرح جامع شهر باباحیدر در دست تهیه است
علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر مراحل اولیه طرح جامع شهر باباحیدر در حال انجام است، به طوریکه این طرح از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخور‌دار است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 89 آغاز شده است، افزود: تکمیل طرح جامع این شهر نیازمند 300 میلیون ریال اعتبار دیگر است.
ابراهیمی گفت: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز به‌‌منظور اجرای این طرح، پیش‌بینی می‌شود در اواخر سال 90 یا اوایل سال 91 این طرح تدوین، تصویب و ابلاغ شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عدم وجود نقشه پایه شهر باباحیدر را مهم‌ترین مشکل تهیه طرح جامع شهر باباحیدر اعلام کرد و گفت: تهیه نقشه جامع برای این شهر نیازمند طی یک دوره زمانی شش ماهه است.
ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه پروژه مسکن مهر فارسان 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این در حالیست که پیمانکار این پروژه 40 درصد از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر این شهر را دریافت کرده است.
وی تاکید کرد: با توجه به تأخیر در روند اجرای این پروژه بر اساس دستورات وزیر راه و شهرسازی باید پروژه احداث مسکن مهر فارسان از شرکت مجری انبوه‌ساز باز پس و به یک پیمانکار دیگر واگذار شود.
ابراهیمی همچنین با اشاره به احداث فرهنگسرای فارسان از تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار به این پروژه در سال‌ جاری خبر داد و گفت: تمام این اعتبارات تخصیص یافته مربوط به دیون سال‌های گذشته بوده است که پرداخت شد.
به گفته وی این پروژه در سال گذشته به علت عدم تخصیص اعتبارات تعطیل بوده است.
وی همچنین با اشاره به تعطیلی فرهنگ‌سرای باباحیدر نیز گفت: در سال جاری 5 میلیارد ریال اعتبار به این فرهنگ‌سرا تخصیص یافت که امید است با تخصیص این اعتبارات روند بهره‌برداری از این پروژه در مدت زمانی کمتری به‌بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول