اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه حرم حضرت معصومه(س):

نیروی انتظامی استان قم عامل به منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) نیروی انتظامی را نهادی در خدمت رهبری و مجری دستورات ایشان خواند.

نیروی انتظامی استان قم عامل به منویات رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم افتتاح کلانتری 13 شهید آیت‌الله سعیدی که به نام پدر ایشان مزین شده است، افتتاح کلانتری‌ها را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت: با استفاده از افتتاح کلانتری‌های جدید، امنیت بیشتر در مناطق حاصل می‌شود که همان خواسته‌ رهبر معظم از نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به موقعیت قرار گرفتن کلانتری 13 شهید آیت‌الله سعیدی در خیابان ایستگاه، اظهار داشت: نخستین مکانی که شهید آیت‌الله سعیدی پس از ترک مشهد و هجرت به قم، در آن سکونت یافت در همین خیابان ایستگاه و در جوار همین کلانتری بود.
امام جمعه موقت شهر قم با بیان اینکه گسترش کلانتری‌ها و افزایش ضریب امنیتی خواسته‌ رهبری از نیروی انتظامی استان قم بوده است که در سفر سال گذشته معظم له به شهر مقدس قم از جانب ایشان مطرح شد، گفت: مایه‌ فخر و خوشحالی است که نیروی انتظامی در راستای عمل به منویات رهبری دست به کار شده و چهار کلانتری را در سطح شهر افتتاح کرده است.
وی با اشاره به وظیفه‌ اصلی نیروی انتظامی در حفظ امنیت، عمل به منویات رهبری و مقابله با دشمنان قسم‌خورده‌ نظام را، از جمله دیگر فعالیت‌های اثربخش نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی با نثار خون خود در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی تلاش می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در راستای همکاری و مشارکت با مردم بوده است، اظهار داشت: مردم باید بدانند که در تامین امنیت چه نقشی دارند و چه فعالیت‌هایی را باید برای حفظ سلامت اجتماعی و امنیتی جامعه انجام دهند.
وی در پایان از ایجاد امنیت و حفظ آن توسط غیورمردان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر به عمل آورد و خدمتگزاری همراه با شجاعت، شهامت و رشادت نیروی انتظامی در زمان حکومت جهانی امام زمان(عج) را از خداوند منان خواستار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول