اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پلدختر:

مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی امنیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پلدختر گفت: مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی امنیت است.

مهم‌ترین دستاورد نیروی انتظامی امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید حسین زواری ظهر امروز در مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی پلدختر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مؤلفه‌های پیشرفت و توسعه در جوامع بشری به حساب می‌آید.
وی برقراری امنیت در جامعه را بزرگ‌ترین دستاورد و ارمغان تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و افزود: مردم نگاه مثبتی به نیروی انتظامی دارند و پلیس را پشتوانه خود می‌دانند و برقراری نظم و تأمین امنیت اجتماعی ایجاد آرامش و آسایش مردم در جامعه از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.
حجت‌الاسلام زواری با بیان این که زندگی بدون وجود امنیت ممکن نیست گفت: از نیازهای اساسی هر جامعه امنیت است و کسانی که در این زمینه مشغول به خدمت هستند از شریف‌ترین خدمتگزاران هستند.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: حفظ امنیت و حراست از جامعه مسئولیت سنگین و خطیری است که یک تلاش و فعالیت شبانه روزی را می‌طلبد و وجود نیروی انتظامی برای مردم یک نعمت الهی است زیرا وجود این نیرو برای عموم مردم مایه آرامش و برای مخلان امنیت و قانون شکنان مایه ناآرامی است.
حجت الاسلام زواری افزود: امام راحل کار پلیس را عبادت دانستند و بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأمین امنیت یک تکلیف همگانی است و گسترش این شاخصه مهم یک وظیفه عمومی و همگانی است.
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر در این مراسم نیز گفت: شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری سهم من در امنیت است هرچند در ظاهر این شعار کوتاه است ولی در باطن بسیار با محتوا و پر معنا و قابل تأمل است علی نجات کرمی افزود: مردم در ایجاد امنیت نقش دارند و نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان امنیتی نظام با توجه به وظیفه ذاتی خود سهم قابل توجهی در این زمینه دارد زیرا در سایه امنیت، رفاه عمومی به وجود می‌آید و ثروت کشور نیز حفظ می‌شود.
وی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت مردم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و ناجا به عنوان سرباز فرمانده معظم کل قوا فرامین مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار داده و می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر افزود: نیروی انتظامی در همین راستا نیز به شاخص‌های بسیار خوبی در افزایش احساس امنیت در جامعه دست یافته است به گونه‌ای که شهرستان پلدختر از نظر امنیت یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان لرستان محسوب می‌شود.
کرمی تصریح کرد: توفیقات نیروی انتظامی مرهون یاری خداوند، تلاش همکاران، تعامل شورای تأمین و همدلی تمام دستگاه‌های  شهرستان پلدختر بوده است.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی باید جلب رضایت مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و مردم نیز باید همیشه و همه جا قوانین و مقررات را رعایت  و در کنار پلیس باشند زیرا امنیت مشارکتی و سهیم کردن شهروندان در حفظ امنیت به امنیت پایدار منجر می‌شود.
در پایان این مراسم از سوی نیروی انتظامی از  16خانواده شهید نیروی انتظامی، کارکنان نمونه، رانندگان شهری و بین شهری و آموزشگاه رانندگی شهرستان پلدختر با اهدای هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول