اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

عملکرد نیروی انتظامی فردوس قابل تحسین است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس گفت: کشفیات مواد مخدر در مبادی ورودی شهرستان فردوس توسط نیروی انتظامی قابل تحسین است.

عملکرد نیروی انتظامی فردوس قابل تحسین است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فردوس اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از نهادهای خدمتگزار و موثر در پیشرفت انقلاب اسلامی است.
وی افزود: یکی از دلایلی که شهرستان فردوس از تهاجم فرهنگی دشمن در امان مانده و دشمن نتوانسته است خدشه‌ای به این شهر ولایی وارد کند، وجود نیروی ارزشمند انتظامی است.
جوان تصریح کرد: نیروی انتظامی فردوس با مبارزه علیه قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان امنیت اجتماعی توانسته است این شهرستان را به شهری امن و با ثبات تبدیل کند.
معاون فرماندار فردوس یادآور شد: این نیرو با دقت و سرعت عمل اجازه ورود هرگونه مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی را به شهرستان نمی‌دهد.
وی گفت: در کنار ارتش، سپاه و سایر نیروهای نظامی دیگر، نیروی انتظامی نیز کار خود را در راستای تامین امنیت و آرامش مردم به نحو مطلوب انجام می‌دهد.
جوان از شهدای نیروی انتظامی به عنوان شهیدان مظلوم یاد کرد و افزود: شهدای نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ به منظور برقراری رفاه و امنیت مردم و جامعه به شهادت می‌رسند، شهیدانی مظلوم هستند.
وی تصریح کرد: اکثر مصوبات شورای تامین و صیانت از حقوق شهروندی با حضور و اقتدار نیروی انتظامی به اجرا در می‌آید که این اقدام آنها در پیشگیری از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است.
معاون فرماندار فردوس یادآور شد: نیروی انتظامی در سطح کشور کارنامه درخشان و خوبی دارد و همین که این نیرو توانسته است فضای جامعه را برای برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه ناامن کنند کار بسیار بزرگی است.
جوان از کشفیات مواد مخدر و به دام انداختن قاچاقچیان در ایست و بازرسی فردوس تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی فردوس در راستای کشف جرم و بزهکاری و به ویژه کشف مواد مخدر قابل تقدیر است.
محمدحسن قلیچ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردوس نیز بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر رافت و رحمت در برخورد با مردم و اقتدار در مقابل فساد و شرارت تاکید کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول