اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار همدان:

ارتباط صندوق مهر امام رضا(ع) با فرمانداری همدان بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار همدان گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) که توسط دولت راه‌اندازی و حمایت میشود نباید با عملکرد ضعیف دنبال شود بلکه باید برای رفع مشکلات جوانان و مردم گام بردارد.

ارتباط صندوق مهر امام رضا(ع) با فرمانداری همدان بسیار ضعیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان و مصوباتی که برای استان صورت گرفت، افزود: از مصوبات مهمی که گام بزرگی برای توسعه شهر همدان به شمار می‌رود، اختصاص 50 میلیارد تومان برای پنج نقطه توانمندسازی شهرستان همدان بود که برای شهر همدان بسیار باارزش است.
وی با اشاره به اینکه سفر دور چهارم در رسیدگی به مصوبات و مشکلات مغفول مانده بسیار اثرگذار بود، افزود: یکی از این مصوبات، اختصاص پتروشیمی با اعتبار 9 میلیارد تومان بود که گام بزرگی برای اشتغال شهرستان همدان به شمار می‌رود.
معاون عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اقداماتی که در شهرستان همدان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سراسر کشور برگزار می‌شود که از دوم آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد که باید به عنوان زیربنای کار به آن اهمیت داده شود.
وی بیان داشت: در شهرستان همدان 800 نفر در شهرستان همدان آموزش می‌بینند که در قالب 150 اکیپ کار خود را آغاز می‌کنند که مبتنی بر همکاری همه جانبه است که همه باید همکاری لازم را داشته باشند.
محمدی با اشاره به هفته کاهش بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور ما جزو 10 کشور آسیب‌پذیر هستیم، لازمه مقابله با آنها افزایش آمادگی است.
وی با اشاره به همکاری بانک‌های عامل و ایجاد تسهیلات اشتغال‌زایی ابراز داشت: وضعیت اشتغال استان تاکنون از 53 هزار و 677 مورد تعهد ایجاد اشتغال در سطح استان، 88.5 درصد تحقق یافته است که با همکاری همه مسئولان تحقق یافته است.
معاون عمرانی فرماندار همدان یادآور شد: در سطح شهرستان همدان میزان تحقق اشتغالزایی 92.5 درصد بود که چهار درصد بیش از میانگین استانی تحقق یافته است.
وی از تخصیص آب برای سایت کشت گیاهان گلخانه‌ای در جورقان خبر داد و افزود: این امر در سفر چهارم ریاست جمهوری به همدان مصوبه دولت را اخذ کرد که باید این امر نیز توسط آب منطقه‌ای رفع شود چرا که موجب کارآفرینی می‌شود.
محمدی در خصوص ایجاد بازارچه صنایع ‌دستی نیز ابراز داشت: ایجاد بازارچه صنایع‌ دستی باید با برگزاری جلسات در فرمانداری پیگیری شود تا این طرح که مصوبه هیئت دولت است، در سطح شهر همدان شکل گیرد.
وی ارتباط صندوق مهر امام رضا(ع) را با فرمانداری همدان بسیار ضعیف دانست و افزود: صندوق مهر امام رضا(ع) که توسط دولت راه‌اندازی و حمایت می‌شود نباید با عملکرد ضعیف دنبال شود بلکه باید برای رفع مشکلات جوانان و مردم گام بردارد.
معاون عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اعتبار و رقمی که برای روستاها اختصاص یافته است، افزود: اگر اعتباری برای روستاها اختصاص یافته است، باید این اعتبارات تخصیص یابد چرا که ما به دنبال توسعه پایدار در روستاها هستیم و باید ارقام اختصاص یابد.
وی در پایان افزود: جامعه روستایی شهرستان همدان با جمعیت 120 هزار نفری باید در اعطای تسهیلات ویژه لحاظ شود و عدالت در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول