اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار:

فرمانداری اداره دوم ورزش گرمسار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار در اظهار نظری جالب توجه گفت: فرمانداری، اداره دوم ورزش و جوانان در گرمسار است.

فرمانداری اداره دوم ورزش گرمسار است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، ظهر امروز دومین جلسه شورای ورزش شهرستان گرمسار با حضور همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، علایی‏مقدم فرماندار شهرستان گرمسار و اعضای شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه، امیرحسین فاضلی سرپرست اداره ورزش و جوانان گرمسار ضمن تقدیر از هماهنگی‏ها و پی‏گیری‏های مجدانه هادیان و علایی‏مقدم در بخش ورزش شهرستان گرمسار، به ارائه عملکرد شش ماهه اداره ورزش و جوانان این شهرستان پرداخت.
فرماندار شهرستان گرمسار ضمن بیان مطالبی در خصوص اهمیت ورزش، فرمانداری شهرستان را اداره ورزش دوم در شهرستان دانست و در خصوص مزایده اماکن ورزشی، ورزش قهرمانی و ورزش پایه سخنانی بیان کرد.
در ادامه، حاضران در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن جمع‏بندی مطالب، به سئوالات و پیشنهادات حاضران پاسخ گفت.
وی مطالبی را در خصوص اعتبارات ورزشی و مزایده اماکن توضیح و موارد مصوب شده را در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از لزوم توجه بیشتر به نمایندگان شهرستان گرمسار در لیگ‏های کشوری سخن به میان آورد و گفت: رشد و توسعه ورزش در حوزه همگانی و قهرمانی باعث بالا رفتن روحیه و ایجاد شور و نشاط در بین مردم خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول