اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نیروی انتظامی از ابزارهای قدرتمند نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی یکی از ابزارهای قدرتمند نظام اسلامی در بعد امنیت داخلی و اجتماعی است.

نیروی انتظامی از ابزارهای قدرتمند نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی، آیت‌الله قربانعلی‌دری‌نجف‌آبادی در دیدار با کارکنان ناجا در اراک اظهار داشت: مردم سالاری دینی در کشور ما به عنوان یک ارزش مطرح است و مردم در این نظام نقش اساسی در برقراری امنیت و همکاری با نهادهای امنیتی ایفا می‌کنند.
وی تجهیز پلیس به امکانات و تجهیزات روز را در برقراری امنیت و برخورد با مجرمان بسیار حیاتی دانست و عنوان کرد: نیروهای مسلح باید در مقابل  دسیسه‌ها و هجمه‌های دشمن با هوشیاری و دقت نظر عمل کنند و استراتژی روشنی داشته باشند.
کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان را یکی از اهداف مهم برگزاری  هفته ناجا اعلام کرد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از برگزاری نشست تخصصی قضایی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.
بر اساس این گزارش فرمانده انتظامی استان مرکزی در این نشست کار قضاوت را بسیار حساس و مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی باید ضمن تعامل و همکاری، برای اجرای قوی ماموریت‌ها مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.
کاظم مجتبایی با اشاره به روند اجرای ماموریت‌ها و فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اظهار داشت: آموزش، نظارت و تجزیه و تحلیل برای همه دستگاه‌ها در راستای ارتقای حقوق شهروندی بسیار ضروری است.
حکمت‌علی مظفری مدیرکل دادگستری استان نیز گفت: باید با ارتباط تنگاتنگ و تعامل خوب بتوانیم فضای مناسبی را در بعد امنیت در سطح استان فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه دستگاه قضا با حمایت از نیروی انتظامی به دنبال یک پلیس مقتدر در جهت ایجاد یک امنیت نسبی در جامعه است، افزود: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های جرائم مهم، برقرای امنیت پایدار و عبرت مجرمان در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: جرائمی که مستقیما امنیت عمومی را خدشه‌دار می‌کند باید در زمان کوتاه رسیدگی شده و با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول