اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمع آوری 40 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از جمع‌آوری حدود 40 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ در سطح استان خبر داد.

جمع آوری 40 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در استان مرکزی
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نعمت‌الله رفیعی گفت: در اجرای سلسله طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی با هدف جمع‌آوری تجهیزات دریافت ماهواره و مبارزه با مظاهر فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها و یگان امداد شهرستان اراک با محوریت پلیس اطلاعات قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا تلاش‌های انجام شده در چند طرح اطلاعاتی و عملیاتی، مجموعا تعداد 38 هزار 954 قطعه تجهیزات ماهواره‌ در سطح استان جمع‌آوری و ضبط شد.
معاون عملیات استان مرکزی تصریح کرد: امروز که رسانه‌ها بر زندگی انسان‌ها سلطه پیدا کرده و به حریم شخصی افراد نفوذ کرده‌اند، استکبار جهانی از این ابزار سوء استفاده کرده و افکار و عقاید خود را به مردم جهان تحمیل می‌کند.
رفیعی گفت: مهم‌ترین اهداف دشمنان از پخش برنامه‌های ماهواره‌ایی رواج فحشا و بی‌بند و باری، هویت شکنی، تغییر اخلاق، شایعه‌سازی و... در جامعه است.
وی هشدار داد: همه مردم باید تهدیدات و آسیب‌ها استفاده از این تجهیزات را جدی بگیرند و با هوشیاری و دقت کامل به امنیت محیط زندگی خود کمک کنند.
وی ادامه داد: طرح برخورد جدی پلیس، برابر قانون با استفاده کنندگان از تجهیزات دریافت از ماهواره اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول