اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صورت گرفت؛

آزادی زندانی دشتستانی با کمک 75 میلیون ریالی خیران

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با جمع‌آوری و پرداخت بدهی یکی از همکاران خود به مبلغ 75 میلیون ریال او را از بند آزاد کردند.

آزادی زندانی دشتستانی با کمک 75 میلیون ریالی خیران
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسلام دین خوبی‌ها و نیکی‌هاست و بویژه در ماه رمضان باید در اعمال خداپسندانه و خیر مشارکت جدی کنیم.
وی افزود: حمایت از محرومان و افراد نیازمند مورد تاکید همه بزرگان قرار دارد و امیدوار هستیم در این امور بتوانیم مشارکت کنیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از آزادی زندانی با کمک 75 میلیون ریالی پرسنل بهداشت و درمان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با جمع‌آوری و پرداخت بدهی یکی از همکاران خود به مبلغ 75 میلیون ریال او را از بند آزاد کردند.
کهن تصریح کرد: این کارمند بیمارستان 17 شهریور برازجان که بدلیل جرایم غیرعمد بدهکار و مدتی است در بند بود با پرداخت همه بدهی‌های او توسط همکاران، از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی اضافه کرد: در این ماه مبارک فرصت نیکی است که همه ما به یاد هم باشیم و با چنین کارهای خیر و با گره‌گشایی، شادی را به این افراد مستحق و خانواده آنها و آرامش دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغان آوریم.
این مسئول گفت: لازم می‌دانم از عنایت و نوع دوستی همه پرسنل شبکه بهداشت و درمان دشتستان اعم از پزشکان متخصص و عمومی در بخش خصوصی و دولتی، کارشناسان و کاردانان و پرسنل فنی و اداری، روسای مراکز بهداشتی و درمانی و کارمندان و رئیس بیمارستان 17شهریور تقدیر کنیم که موجبات این عمل خداپسندانه را فراهم کردند.
کهن عنوان داشت: هدف از رسانه‌ای کردن این کار خیر، علاوه بر تشکر و تقدیر از همکاران، ترویج و ترغیب سایر خیرین و نیکوکاران در انجام چنین کار خیری است و انتظار داریم در سایر ادارات و نهادها نیز شاهد چنین اقداماتی باشیم.
کارمند آزاد شده از زندان نیز با تقدیر از این عمل خیرخواهانه اظهار داشت: نمی‌دانم با چه زبانی از همکاران و مدیران شبکه بهداشت دشتستان تقدیر کنم و از خداوند می‌خواهم به آنها پاداش دهد.
وی افزود: روزهای سخت و بسیار دشواری را در زندان سپری کردم و امروز احساس بسیار خوبی دارم.
این زندانی تازه آزاد شده در تشریح چگونگی رفتن به زندان عنوان داشت: ناخواسته و به دلیل ضمانت شخصی که ورشکست شد؛ چک‌های من اجرا گذاشته شد و گرفتار زندان شدم و امروز با همت و عنایت این عزیزان به زندگی برگشتم.
وی گفت: کمک و رهایی بخشیدن یک زندانی جرایم غیرعمد، زندگی و حیات دوباره بخشیدن به او و بازگشت آرامش به خانواده‌اش است.
انتهای پیام/ خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول