اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

بارزترین حق شهروندی رعایت حقوق همسایه است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی گفت: بارزترین حق شهروندی رعایت حقوق همسایگی است.

بارزترین حق شهروندی رعایت حقوق همسایه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی در مراسم افتتاحیه مجتمع سازمانی نیروی انتظامی استان قم که در شهرک پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: زمان آغاز پروژه عملیاتی این مجتمع، چیزی جز بیابان مشاهده نمی‌شد اما هم‌اکنون شاهد ساختمانی عظیم و باشکوه هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت کار ساخت و ساز بیان کرد: از بین کارهای خیر و مفید، کاری که بیش از همه ماندگاری و استمرار زمانی دارد، ساختن مسکن برای مردم است که ثواب بسیاری دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه منازل هم توانایی تبدیل به مکان‌های معنوی را دارند، اعلام کرد: منازل می‌توانند با برپایی روضه‌ اباعبدالله الحسین(ع) بیمه شده و به محلی برای عبادت خداوند تبدیل شوند، این در حالی است که پیش‌بینی نمازخانه یا محلی برای اجتماع و گردهمایی ساکنین مجتمع‌های مسکونی، الزامی است.
وی با اشاره به سازمانی بودن این مجتمع مسکونی، عنوان کرد: همکار و همسایه بودن شما با یکدیگر حقوقی را ایجاد می‌کند که شما را از پایمال کردن حقوق همسایگی یک دیگر باز می‌دارد چرا که حقوقی که همسایگان نسبت به یکدیگر دارند، از مهم‌ترین حقوق شهروندی و اجتماعی است.
توکلی با بیان اینکه در این مجتمع مسکونی 48 واحد وجود دارد، افزود: در این مجتمع چهار بلوک وجود دارد که در مجموع شش واحد دو خوابه‌ 82 متری، شش واحد دو خوابه‌ 83 متری، 12 واحد دو خوابه‌ 84 متری، 12 واحد دو خوابه‌ 85 متری، سه واحد سه خوابه‌ 86 متری، سه واحد سه خوابه‌ 95 متری و سه واحد سه خوابه‌ 96 متری وجود دارد.
وی در پایان با اشاره به قیمت تمام شده در هر مترمربع از این مجتمع گفت: هزینه‌ تمام شده در هر متر مربع 337 هزار تومان بوده و این در حالی است که فرماندهی ناجا در قم مشغول ساخت چند واحد اداری است که هزینه تمام شده آن بیش از 600 هزار تومان در مترمربع است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول